Preskočiť na hlavný obsah

Kuracie kari (pre zaciatocnikov)

IMG_7034



CO POTREBUJETE:

3 kuracie stehna aj s klbom; vykostene a nakrajane na rezanceky
3 struciky cesnaku
1/4 lyzicky zazvoru; struhaneho
100ml kuracieho vyvaru (alebo podla potreby)
1 velka cervena cibula; nasekana nadrobno
olej
1/3 lyzicky rimskej rasce 
1/2 lyzicky mleteho koriandru
1/2 lyzicky garam masala
1/3 lyzicky kurkumy
1/3 lyzicky mleteho chilli korenia
100-150ml kokosoveho mlieka
hrst koriandrovej vnate; nasekanej
sol



IMG_7042



AKO POSTUPOVAT:

Kuracie maso nakrajame na rezanceky a osolime. V panvici zohrejeme olej a maso orestujeme na silnom ohni zo vsetkych stran. Vyberieme z panvice a odlozime bokom do dalsieho pouzitia.

1


V tej istej panvici na oleji, ktory v nej zostal orestujeme rimsku rascu. Pridame nadrobno nakrajanu cibulu a cesnak a struhany zazvor. Cibulu restujeme domakka. Potom pridame kurkumu, mlety koriander a chilli korenie a premiesame.

2


Pridame maso, kuraci vyvar, privedieme ho do varu a maso povarime pod pokrievkou na miernom ohni 10 minut. Potom pridame kokosove mlieko a garam masala. premiesame a povarime dalsich 5 minut.

3


Do hotoveho kari vhodime nasekanu koriandrovu vnat, prejdeme varom a odstavime z ohna.

4


Podavame s ryzou.



IMG_7035



Komentáre

  1. velmi dobry recept, kari ocenil najma moj manzel, ktory je z Bangladesha, takze indickym chutiam rozumie :) akurat pre mna to bolo trochu viac kokosove. mozno sa mi vludila do varenia nejaka chybicka. dakujem. Nada

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Nada, dakujem. Ono zalezi aj na tom ake kokosove mlieko si pouzila, alebo ci si ho nechtiac nezamenila s kokosovym kremom. A mozno len nie si zvyknuta na tu chut, neviem :) V kazdom pripade som rada, ze manzelovi chutilo a ze si recept vyskusala.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyborny receptík a lutujem ,ze som ho neobjavila aj skor, moj manzel najskor ohrnoval nos ze KARI???FUUUJ no ale rychlo zmenil nazor ked som ho to prinutila ochutnat takze som velmi rada a dakujem :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Spravila som s morčacím, veľké ďakujem, veľká dobrota to bola :-) Irena W.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobry den
    Aj ja som robila z morcacieho a bolo to vyborne.
    Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zbožňujem kari, mňam úplne najväčšie... škoda len, že tu u nás sa nedá zohnať také výborné korenie, myslím tým, čerstvé, naozaj voňavé..len napodobeniny v sáčkoch, z ktorých musím vysypať polovicu, aby to vôbec chytilo farbu. Minimálne kôli koreniu by som do Indie išla ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dnes som recept vyskúšal,kari bolo perfektné. Určite ho budem variť častejšie.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára