štvrtok, 6. mája 2010

Spagety s cuketou

No nie je to ziadna "Italie".... ale chuti :)


22IMG_8767


CO POTREBUJETE (pre 1 osobu):

45ks spagiet (ano spocitala som ich!)
sol
olivovy olej (nie extra virgin)
3 vacsie struciky cesnaku
nastruhana mala cuketa
parmezan alebo cheddar; nastruhane
6 listkov cerstvej bazalky


22IMG_8764



AKO POSTUPOVAT:

Uvarime spagety v osolenej vode s niekolkymi kvapkami oleja. Tie, co som pouzila ja, stacilo varit 8 minut. V panvici zohrejeme olej. Pridame nadrobno nakrajany cesnak a nastruhanu cuketa restujeme asi 3-4 minuty. Obcas premiesame. Potom k cukete primiesame scedene spagety, pridame nasekanu bazalku a premiesame. Panvicu odstavime z ohna a pridame struhany syr. Vidlickami zlahka poprehadzujeme a mozeme servirovat na taniere.

1



22IMG_8768



Pouzila som moju na balkone dopestovanu bazalicku.

22IMG_8746




6 komentárov:

  1. Vypadá to skvěle! Ale teda ta bazalka vůbec nevypadá jak bazalka :D co to je za druh?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je thajska bazalka :) Povodne som kupovala klasicku Genovese, aj mi prisiel sacik, na ktorom bol obrazok a popis tej klasickej. Zasiala som a vyrastla mi thajska. Ale nevadi mi to, krasne voni a je velmi chutna do jedal.

      Odstrániť
  2. Moc dobré, přidala jsem ještě mozzarellu obalenou bazalkovým pestem a navrch trošku parmezánu. Mňamka :)

    OdpovedaťOdstrániť