štvrtok 6. mája 2010

Špagety s cuketou / Spaghetti with zucchini

No nie je to žiadna "Itálie".... ale chutí 😋


22IMG_8767


ČO POTREBUJETE (pre 1 osobu):

45ks špagiet (áno spočítala som ich!)
soľ
olivový olej (nie extra virgin)
3 väčšie strúčiky cesnaku
nastrúhaná malá cuketa
parmezán alebo grana padano; nastrúhané
6 lístkov čerstvej bazalky


22IMG_8764



AKO POSTUPOVAŤ:

Uvaríme špagety v osolenej vode. Tie, čo som použila ja, stačilo variť 8 minút. 

V panvici zohrejeme olej. Pridáme nadrobno nakrájaný cesnak a nastrúhanú cuketu, restujeme asi 3-4 minúty. Občas premiešame. 

Potom k cukete primiešame scedené špagety, pridáme nasekanú bazalku a premiešame. Panvicu odstavíme z ohňa a pridáme strúhaný syr. Vidličkami zľahka poprehadzujeme a môžeme servírovať na taniere.

1


🍝 🍝 🍝


22IMG_8768



Použila som moju na balkóne dopestovanú thajskú bazalku.

22IMG_8746

5 komentárov:

  1. Vypadá to skvěle! Ale teda ta bazalka vůbec nevypadá jak bazalka :D co to je za druh?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je thajska bazalka :) Povodne som kupovala klasicku Genovese, aj mi prisiel sacik, na ktorom bol obrazok a popis tej klasickej. Zasiala som a vyrastla mi thajska. Ale nevadi mi to, krasne voni a je velmi chutna do jedal.

      Odstrániť
  2. Moc dobré, přidala jsem ještě mozzarellu obalenou bazalkovým pestem a navrch trošku parmezánu. Mňamka :)

    OdpovedaťOdstrániť