nedeľa, 6. júna 2010

Hrbate maso

Hrbate maso




CO POTREBUJETE:

asi 600g bravcovej krkovicky (ja som pouzila kare); nakrajat na platky
4ks sampinonov
1 cibula
10dkg sunky
4 rozky - pouzila som grahamove
2dcl mlieka
2 vajcia
sol
mlete cierne korenie
cesnak
petrzlenova vnat



AKO POSTUPOVAT:

Maso naklepeme, nasolime a naukladame do zapekacej misy nahusto vedla seba, podlejeme vodou a dame zakryte do rury vyhriatej na 200 stupnov, asi na 20 minut. Medzitym si na oleji osmahneme cibulu nakrajanu nadrobno, pridame nakrajane sampinony a sunku a chvilu podusime.

Nakrajame si na kocky rozky, zalejeme ich mliekom, pridame vajicka a sampinonovu zmes. Osolime a pridame podla chuti korenie, cesnak a petrzlenovu vnat. Vsetko dobre premiesame.

Vyberieme z rury predpecene maso a zmesou ho cele potrieme tak, aby bolo nou zakryte.

Znovu dame do rury zakryte dopiect uz len na 180 stupnov na dalsich 40 minut. Na konci pecenia uz len na chvilku odokryjeme, aby sa urobila korka.




Inspiroval ma tento recept.


Autorkou fotografii je Danka, moja sestra.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára