streda, 30. júna 2010

Smotanovo-jahodovy kolac



CO POTREBUJETE:

cesto:
5 vajicok
200g krystaloveho cukru
100ml oleja
100ml vody
250g polohrubej muky
1 prasok do peciva

2 jahodove kompoty Clever

plnka:
1 liter mlieka
3 vanilkove pudingy
4 polievkove lyzice cukru
1 vanilkovy cukor
troska rumu
2 kysle smotany
2 slahacky
1 stuzovac
1 vanilkovy cukor
granko



AKO POSTUPOVAT:

cesto:
Vymiesame 5 zltkov, krystalovy cukor a olej. Pridame vodu, poloh.muku, pras. do peciva a sneh z 5 bielkov. Pecieme na 180 st. asi 20 min.; na upeceny korpus vylejeme stavu z dvoch jahodovych kompotov Clever, jahody nakrajame a pokladieme po celej ploche kolaca.

plnka:
V 1 litri mlieka uvarime puding z 3 vanil. pudingovych pudingov, spolu s 4 lyzice kr. cukru, 1 vanilk. cukrom a trochou rumu. Do vychladnuteho pudingu zaslahame 2 kysle smotany. Natrieme na kolac.
Vyslahame 2 slahacky s 1 stuzovacom a 1 vanilk. cukrom, natrieme navrch kolaca a posypeme grankom.

Inspiracia sestre prisla mailom.

Autorka fotografie: Danka B. (moja sestra)

4 komentáre:

  1. Veru aj ja som, ked som tu fotku zbadala :) Moja sestra je sikulka na pecenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyborny kolacik, zozal velky uspech, vdaka) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super :) Aj ja dakujem za odkaz, odovzdam ho mojej sestre, ktora mi recept poslala spolu s fotkou :)

    OdpovedaťOdstrániť