nedeľa 10. októbra 2010

Frisky Jablcnik

Jak frisko bol upeceny, tak frisko bol zedeny...


11100_7335



CO POTREBUJETE:

100g muky (pouzila som Maida)
150g masla na pecenie
100g cukru (pouzila som caster sugar)
1 vajce
1/2 lyzicky mletej skorice
1 jablko; nastruhat najemno
3 ploche lyzice vlociek (pouzila som Quacker)
5 lyzic mlieka
2 lyzice medu
1 lyzica kakaa
1 plocha lyzicka prasku do peciva



AKO POSTUPOVAT:

V jednej mieske zmiesame maslo s cukrom. Pridame vajce a dobre vyemiesame. Pridame nastruhane jablko, med a vlocky, ktore sme si vopred namocili v 5 lyzicach mlieka a vsetko premiesame.

V druhej miske zmiesame muku, prasok do peciva, kakao a mletu skoricu.

Obe zmesy spolu zmiesame, aby sme mali hladke cesto bez hrciek.

Formu na pecenie vymastime olejom, nalejeme cesto. Ruru predohrejeme na 180st. a kolac pecieme 30 minut.


Hotovy mozete pocukrovat.

5 komentárov:

  1. To jsou teda uchvatná jídla,teda vy jste mistři

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a že ho aj ja idem mojím Mikulášom friško piecť, parádny Miška

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. chcela som pridať foto, len mi hodilo link iba, tak som ho odstránila,koláčik odporúčam a hned z dvojitej dávky urobiť, tak je fantastický

      Odstrániť