nedeľa, 20. februára 2011

Cesto na Pizzu (Zbytkova Pizza)

Nikdy nie som spokojna s cestom na pizzu, ktore robievam doma. Pred par dnami som nasla recept na Vareche, kde bola na cesto sama chvala, a tak som ho dnes vyskusala. Lepsiu pizzu som este nikdy doma neupiekla! Nazvala som ju "Zbytkova Pizza".



zbytkovakuraciapizza 017




POTREBUJETE:


na cesto (rozpis na 1 velku pizzu):
130g hladkej muky (pouzila som muku Maida)
130g celozrnnej muky (pouzila som muku Atta)
2 lyzice olivoveho oleja
sol
1/2 lyzicky cukru
1 lyzicka susenych kvasnic
tepla voda podla potreby....orientacne asi 200-250ml, kazda muka nasiakne ine mnozstvo tekutin, treba si pridavat postupne ako pracujete s cestom


na oblohu som pouzila:
kecup (ano pouzila som kecup!! berte to ako "sedliacku picu", nie taliansku)
susene oregano
zbytky kuracieho masa
zelenu papriku
syr Cheddar







AKO POSTUPOVAT:

Dolezite je, aby ste si cesto pripravili den vopred! Z prisad na cesto rukou vypracujeme cesto. Nechame ho v miske, ktoru zakryjeme a misku ulozime na noc do chladnicky. Rano budete mat cesto nakysnute, aj ked bolo v chladnicke.




Plech potrieme olejom, cesto este rukou prepracujeme, ulozime na plech a rukou roztlacime na placku. Dame piect na 180st. do vyhriatej rury, na 10 minut.

Potom cesto vyberieme, potrieme kecupom a poprasime susenym oreganom.




Ulozime nakrajane kuracie maso (ktore vam zostalo napr. z polievky), nakrajanu papriku a nastruhany syr a dame piect na dalsich 15 minut na 180st.




Poslednych par minut prepneme na zapekanie zvrchu.


cesto na pizzu 020

4 komentáre:

  1. Miška, to je ale krásna pizza.....z celozrnnej múky som pizzu ešte nerobila, aj to kysnutie cez noc je zaujímavé.....musím niekedy urobiť.....pizzu máme radi na všetky možné spôsoby....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem Yanah, cesto je take chlebove, makkucke, kazdu pizzu uz budem robit s tymto cestom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najlepsie pizza cesto, ake som kedy skusala robit! ;)

    OdpovedaťOdstrániť