pondelok, 7. marca 2011

1. blogove narodeniny !

Ja som to tusila uz na zakladnej skole. Chodila som do vyberovej triedy, kde nas ucili rusky jazyk uz od 3-tej triedy. Raz sme mali napisat sloh, cim by sme chceli byt, ked vyrastieme. Dlho som si doma nad tym lamala hlavu, lebo ma bavilo vela veci, ale nevedela som sa rozhodnut, co by som si mala vybrat na cely zivot (lebo mna nic dlho nebavi, ak sa to “musi”). A tak som napisala, ze ked budem velka, chcem byt “домохозяйка” (citaj: damachazjajka). Uz si ani nepamatam na reakciu nasej pani rustinarky, ale asi sa na tom musela bavit. Po skole som sice pracovala par rokov, ale dnes si zijem svoj "sen" - je zo mna “домохозяйка” alebo “housewife” alebo dnes v modernom svete sa to uz vola aj “home-maker”; to slovo ma smrnc, skoro ako keby som nejaku karieru trhla... No a na Slovensku sa hovori aj “na materskej” a neskor, ked deti podrastu, je to “nezamestnana”.

Ale prave vdaka tomu, ze som zena v domacnosti som sa zacala viac venovat vareniu a hlavne tomuto blogu, ktory sa stal mojou vasnou, kamaratom a mojim malym dielkom. Zajtra (8.3.2011) je to presne cely 1 rok, odkedy som uverejnila uplne prvy recept na Kuraciu polievku s cicerom, a tak tymto mojmu kamaratovi – blogu prajem krasne 1. narodeniny, nech nam to spolu este dlho pise a foti :)


17 komentárov:

  1. Miska,moc ti gratulujem ku krasnemu prvemu rocku tvojho blogu..nech ta to aj nadalej rovnako bavi,a prinasa ti to radost,a tym padom sa tvoja radost prenasa aj na nas,citatelov,sledovatelov....:)gratulujem♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. blahoželám a prajem veľa dobrých nápadov, dobré svetlo pri fotení, kopec chuti a inšpirácie do ďalšej práce na krásnom blogu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prajem vsetko najlepsie k 1 rôciku, Miska!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem Miska! Ako si oslavovala? Bolo aj nejake sviatocne niekolkochodove menu? Boli darceky v podobe pomocok na varenie, pecenie, tvorenie...zasterky, utierky, misticky, salocky?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :DD to vsetko by som brala Dorka!! Oslavovujem dnes s teplomerom a paralenom :) Ale dozenieme to neskor nejakym dobrym obedom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miška, pripájam sa k ostatným gratulantom :D a rýchlo sa uzdrav :D ... už sa teším na ďalšie tvoje nádherné recepty z ďalekej Indie :D ...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skore uzdravenie Miska! Ale vidim, ze uz muffinky boli, neda ti to :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Musela som mafinkami nakopnut Salonku, aby dobre dnes napisala test z hindi :) A mozno to pomohlo, lebo ked prisla domov, povedala "test was easy" :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hej hej, zachytila som nieco na FB. No co? Sikulka po mame!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sikulka bude skor po ocinovi :) Mama toho v hindi moc nepovie, len pritakava, usmieva sa a tvari sa, ze chape :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Haha, hlavne netreba nic nechat znat! Ked som mala sicilcana a bavil sa so mnou jeho otec, tak som len kukala jak teliatko na nove vrata a po kazdej jeho vete som sa obracala na expriatela s otazkou: co povedal?
    U teba som myslela sikulka vseobecne, danosti a dobry zaklad ma a potom uz zivot urci ktorym smerom ich rozvija...A ked je tatino sikula, tak je urcite natolko inteligentny, ze si vie najst rovnocennu partnerku, si myslim ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jeej dakujem, to si pekne napisala :) Sikulky su obidve, je vidno, ze hlavicku maju dobru, len aby to dobre vyuzili, ale to uz zalezi asi na nas. Drzime si palce, aby sme to nepokazili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Miška gratulujem ...

    tak som sa dnes začítala do tvojich príbehov, že ani neviem ako mi ubehol čas ... ďakujem ... :)
    Laura

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jeeee, to som rada, ze aj tie pribehy zaujmu, aj ked to nie su ziadne trhaky, len take zo zivota o com sa mi prave chcelo pisat :) Dakujem Laura.

    OdpovedaťOdstrániť