piatok 25. marca 2011

Ako som vyrobila struhanku

struhanka


Predvcerom som rozmyslala, ze upeciem detom na rano chlebove pagace. Tak som si zarobila cesto, pekne mi vykyslo a kym kyslo, ja som akosi zlenivela. Tak som z cesta usulkala bochnik a dala som ho piect. Po hodine pecenia sa mi este zdalo, ze nebude vnutri dopeceny, tak som predlzila este o 10 minut a isla pozerat film (Body of lies), do ktoreho som sa potom tak “zazrala”, ze som zabudla kolkokrat som este predlzila cas pecenia chleba. Nakoniec som dala chlebik zapiect zvrchu aby bol pekny hnedy, chrumkavy . . . A chrumkavy teda bol!!! Celkom som ho vysusila. To sa mi este nestalo :( A kedze u nas struhanku nepredavaju, chlieb som potrhala na mensie casti a dosusila. Pomlela som ho na struhanku a dnes sme mali dobre, vyprazane kuracie stehna v 3-obale. Nakoniec som bola rada, ze sa mi ten chlieb “podarilo” vysusit.

9 komentárov:

  1. Ako sa vravi, "Vsetko zle je na nieco dobre."

    A podla obrazku, ta struhanka vyzera, ze by mohla ist na titulnu stranu casopisu o dokonalych struhankach!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. u nas struhanku predavaju, ale ma taku divnu chut!! a je strasne tvrda po upeceni....resp oprazeni

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :)) tak Miška, dnes som už tretia Jana, ktorú zaujala tvoja nádherná strúhanková story :D ... ja si tiež doma vyrábam strúhanku, ale z kúpených slovenských rohlíkov ktoré usuším a potom nastrúham ... inak, mne sa tiež tento týždeň v kuchyni mimoriadne darí, predvčerom sa mi nevydarila bábovka ktorú pečiem už 20 rokov podľa toho istého receptu a včera som bola taká roztržitá a zamyslená, že som nasypala do chlebového cesta za lyžicu kakaa namiesto zemiakového škrobu :D ... aj ma napadlo, že ho upečiem, nech je sranda, ale potom som to cesto vyhodila, lebo fakt neviem čo by mi doma povedali keby dostali na večeru kakaový chleba s tuniakovou nátierkou :D ... Jana :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. @jana mas pravdu, nakoniec to bolo fajn, lebo take klasicke vyprazene kuracie stehna som uz velmi dlho nerobila a moja starsia dcerka ich pozna zo Slovenska a trojobal velmi lubi, takze som sa jej zavdacila dnes s obedom :)

    @Janka u vas robia struhanku asi z toho mliecneho sladkeho peciva, ktore pecu aj tu a nam to nechuti.

    @Yanah :))))) mala si skusit upiect to, mozno by to rodinke chutilo a ty by si vymyslela novy recept!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no....ja piect neviem, takze vsetko co vyjde z mojich ruk je tragedia. zvlast dnes :o(
    struhanka je nahodou krasna;O))))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Domácí strouhanka je nejlepší a tahle musela být extra dobrá :D Občas se mi taky něco úplně nepovede. Pamatuju si, že můj vymyšlený pokus o vafle bez vajec dopadl jako sladká strouhanka - suchá, křůpavá a jen tak samotná ne moc dobrá - tak jsem to slepila salkem a upekla něco jako sušenky a byly docela dobré :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. @vybusna, dakujem, bol z nej naozaj dobry kabatik :)
    @Catalina :)) hlavne, ze si sa nakoniec vynasla a nic sa nevyhodilo. Vafle som nikdy nerobila. Jeden cas som patrala aj po vaflcovaci a potom som niekde na blogu citala ako tiez zhanala vaflovac, kupila ho, vafle ich bavili tyzden a teraz na vaflovac pada prach. Tak som ho prestala hladat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Šikovná holka...jak nás bábi učila nic nevyhodit vše se dá zužitkovat.E

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Evka, to bol taky velky bochnik, ze by som urcite mala vycitky, keby som ho cely vyhodila :)

    OdpovedaťOdstrániť