nedeľa, 20. marca 2011

Kuracie v jogurtovej marinade - pecene

V povodnom recepte pan pouzil kuracie prsia. U nas nie su prilis oblubene, takze som pouzila vykostene stehna. V recepte neboli udane ziadne mnozstva surovin, takze ani ja neuvediem a skuste varit rovnakym sposobom ako ja "hod to tam!"

Maso som piekla podla tohoto receptu.


kura v jogurte 008



CO POTREBUJETE:

kuracie prsia (alebo vykostene stehna)
sol

na marinadu:
biely nesladeny jogurt
mlete chilli korenie
mlete cierne korenie
cesnak nastruhany
olivovy olej







AKO POSTUPOVAT:

Suroviny na marinadu zmiesame v miske.




Maso umyjeme, osusime a nasolime, ulozime do marinady, dokladne nou obalime a misku dame do chladnicky na celu noc.




Pekac som vystlala alobalom, kuracie maso nan ulozila v jednej vrstve.




Ruru predohriala na 190 st. a piekla som ho 30 minut. Ako prilohu sme mali dusenu ryzu s maslom.




Pre delenu stravu: Pouzite rastlinny olej miesto olivoveho. Podavame so zeleninou.

2 komentáre:

  1. To je strasne, Michaela, ja som dostal hlad ako zviera! Tvoj blog som objavil nahodou, ked som hladal recept na cicerove kari. Uz som tu pol hodinu a som nadseny. Vdaka za vsetky indicke recepty v slovencine a za velmi zrozumitelne podany postup pripravy. Super fotky. Drzim ti palce a dakujem, ze si svoje skusenosti nenechavas pre seba.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :)) dakujem! Taky komentar je pre mna skvelym povzbudenim.

    OdpovedaťOdstrániť