utorok, 29. marca 2011

Labuznicke kurca

Kedze mam dostatok domacej struhanky a nemozem ju dlho skladovat, lebo by ju urcite mravce nasli, tak sa snazim varit take jedla, kde ju pouzijem. Jednym z nich je aj toto jednoduche kuriatko, na ktore vobec nepotrebujete vela surovin a aj tak je to velka dobrota. Recept som nasla na Vareche.



22IMG_6670



CO POTREBUJETE:

3 kuracie stehna s klbom
1 maly hrncek struhanky
1 a pol lyzice plnotucnej horcice
1-2 lyzice oleja
sol
mlete cierne korenie
niekolko platkov masla
voda na podliatie



22IMG_6673


AKO POSTUPOVAT:

V miske si zmiesame horcicu s olejom a ciernym korenim. Stehna umyjeme, osusime, osolime a potrieme marinadou. Ulozime aspon na 2 hod. do chladnicky. Stehna ulozime do pekaca, podlejeme troska vodou a na stehna ulozime platky masla. Vrch posypeme struhankou.

2


Ruru predohrejem na 200st. a stehna dame piect nezakryte na 60 minut. Ak sa nam voda vyvari, mozeme podlievat po troskach horucou vodou (alebo ak mate, mozete pouzit kuraci vyvar).

22IMG_6662


Podavame so zemiakmi.


Zemiaky som pripravila takto:

Na trocke oleja som poprazila nadrobno nakrajanu cervenu cibulu, domakka. Pridala som osupane a na kocky pokrajane zemiaky, osolila, podliala vodou, pridala sladku mletu papriku a prikryte dusila na miernom ohni domakka. Potom som priliala troska sladkej smotany a vidlickou som ich premiesala a nechala zhustnut. Tou vidlickou som ich tak porozbijala. Do hotovych zemiackov zamiesat nadrobno nakrajanu cerstvu pazitku (ja som mala len susenu).

1

4 komentáre:

  1. kuriatko vyzera uzasne miska a urcite este lepsie chuti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mnam to musi byt dobrota, najblizsie ked budem robit kurca, skúsim, Miska

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je tu uplne jednoduche na pripravu, vobec som emusela stat v tej (u nas uz horucej!!) kuchyni. Len som to supla piect a bolo. Ale budem muset trosku prestat s masom, zacalo nam uz leto a tazko sa to v tom teple travi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. toto poznám :-) výborné a rýchle...

    OdpovedaťOdstrániť