utorok 21. júna 2011

Dusene krevety



Dusene krevety



CO POTREBUJETE:

250g ocistenych cerstvych kreviet
3 cervene cibule
1/2 lyzicky cesnakovo-zazvorovej pasty
(alebo cerstvy cesnak a zazvor, co je lepsia volba)
1/3 lyzicky kasmirskeho chilli korenia
mlete cierne korenie
niekolko kari listkov
1 zelena chilli papricka
1/2 lyzicky mletej kurkumy
olej
sol


Dusene krevety



AKO POSTUPOVAT:

Krevety ocistime a preplachneme vodou.

Dusene krevety


Vlozime ich do misky, osolime a pridame kurkumu. Premiesame a ulozime aspon na 30 minut do chladnicky.

Dusene krevety


V panvici zohrejeme olej, pridame nadrobno nakrajanu cibulu, cesnakovo-zazvorovy pastu a restujeme, kym cibula troska nezhnedne. Pridame kari listky a chilli papricku a znova restujeme, kym kari listky neuvolnia svoju vonu.

Dusene krevety


Pridame kasmirske chilli korenie a mlete cierne korenie, premiesame a hned pridame krevety. Ppremiesame, ohen zmiernime a prikryte dusime 8-10minut (zalezi od ich velkosti).

Dusene krevety


Podavame s plackami.


Dusene krevety

7 komentárov:

  1. mnamkyyy..ja krevety mozem na vsetky sposoby..a najradsej niekde pri mori..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krása...perfektné fotky :-)(dnes prišiel kuriérom mixer:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miška, ja už som najedená len z pozerania na tie nádherné fotky :)) ... krásny recept ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mnamajz! :) vyzera to velmi lakavo Miska! U nas sa krevety jedia vacsinou na studeno, v roznych salatikoch a tak..preto si mi prave narobila velke chute na tepelne upravene krevetky, musim niekedy vyskusat. a ta zmes korenin musi byt bomba! o kari listkoch som doteraz nepocula, ako chutia?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. @evicka karilistky maju hlavne peknu vonu, ked sa daju na horuce ghee...popisat ti ich chut neviem, ale ja ich mam rada, normalne ich zjem v jedle, nevyhrnam na bok taniera.

    OdpovedaťOdstrániť