streda 29. júna 2011

Opekane krevety so sezamom

Opekane krevety so sezamom



CO POTREBUJETE:

1/2kg cerstvych kreviet
sol

na marinadu:
1 a 1/2 lyzice tmavej sojovej omacky
1 lyzica stavy z limetky
6 strucikov cesnaku; nakrajane nadrobno
mlete cierne korenie
1/2 lyzicky kasmirskeho chilli korenia (alebo podla chuti)
sezam
olej


Opekane krevety so sezamom



AKO POSTUPOVAT:

Krevety ocistime, preplachneme vodou a dame do marinady (ktoru nesolime). Nechame ich aspon hodinu odlezat v chladnicke.

Pred opekanim krevety v marinade osolime, dobre premiesame a nechame odlezat 10 minut. Potom ich z marinady scedime a nechame marinadu poriadne odkvapkat.

V panvici zohrejeme olej a krevety opekame asi 2 minuty.

Opekane krevety so sezamom


Opecene krevety posypeme sezamom, 3 minutky este opekame a odstavime z ohna.

Opekane krevety so sezamom

8 komentárov:

  1. super... so sezamom musia byť perfektné. A konečne som kúpil rímsky kmín (až v Maďarsku) takže budem variť tak "indickejšie" :-)idem si vybrať niečo z tvojich receptov...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) rimsky kmin ma celkom inu chut a vonu ako bezna rasca, som si ista, ze ti bude chutit.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miška mňám, akurát som dnes pozerala Pohlreicha ako griluje tie obrie krevety a hneď som si na teba spomenula...
    pre inšpiráciu:
    http://www.iprima.cz/sefnagrilu/recepty/medovo-sezamove-krevety-na-grilu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dakujem za link Danka, to sa zide. Len to ryzove vino u nas nikde nemaju :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. uplne som vyhladla. dokonaly recept!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ryžove vino inak "sake" u nas zozenies ale neni to lacna zalezitost .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, kde u nas? Lebo u nas (v indii) sa neda zohnat. Aspon v mensich mestach urcite.

      Odstrániť