sobota 4. júna 2011

Paradajkovy salat



22paradajkovy salat 004


CO POTREBUJETE:

asi 4 velke paradajky
sol
1/2 lyzice olivoveho oleja
cerstvo zomlete cierne korenie
1/2 lyzice stavy z limetky (alebo z citrona)
stipka cukru (nemusi byt)


22paradajkovy salat 001


AKO POSTUPOVAT:

Z paradajky odkrojime prec koncek, odkial vyrastala stonka. Potom ju nakrajame na kocky a vlozime do misky.

Nakrajane paradajky osolime, pridame cierne korenie, stipku cukru, zakvapkame olivovym olejom a stavou z limetky a dobre premiesame.

Ulozime na 30 minut do chladnicky a mozeme podavat.


6 komentárov:

  1. Miska, aj ja takto robím, vrelo odporúcam, je skvelý :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som sa ho nevedela dojest u svagrinej v Mumbai...ona este obcas nasekala aj koriandrovu vnat do neho alebo natrhala ladovy salat a pridala biely jogurt. Tak to bolo tiez vyborne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paradajky su moje najoblubenejsie, budem musiet niekedy vyskusat s tym jogurtom, koriandrom a salatikom... Koriander mi najskor veeelmi nechutil, ale teraz som jeho velkym fanusikom ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bola som na tom ako ty...koriandrova vnat mi doslova smrdela, ale teraz ju davam skoro vsade. Mnam. Skus s tym jogurtom, salat je taky jemnejsi a vyborny hlavne v lete.

    OdpovedaťOdstrániť