piatok, 10. júna 2011

Prosba pre vas citatelov

Ahojte vsetci citajuci,
Kedze vy mna z tychto stranok trosku uz poznate, rada by som vedela kto ste vy a odkial. Najdite si prosim minutku vasho casu a napiste mi do komentara vase krstne meno a mesto, krajinu odkial ste alebo kde momentalne zijete. Mozete prilozit aj link k vasmu blogu, ak si nejaky vediete.
Je to len z cistej zvedavosti :) Tesim sa na vase prispevky!

Dakujem vam a prajem prijemny prichadzajuci vikend.






Hi to all my readers,
Since you know me a little from my blogs, now I would like to know you. Please find a minute of your time and write a comment with your first name and city (town or village) and the country where you live at the moment. You can attach a link to your blog if you own one.
It's pure curiosity :) Looking forward to your comments!

Thank you and wish to all of you pleasant weekend.

54 komentárov:

  1. Ahoj, zoznámme sa, ja som Katarína. :))
    Bývam v Rohovciach, okres Dunajská Streda a robím v Bratislave.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojky :-),
    volam sa Lucia,byvame v Pezinku a momentalne som mamina na 300% xi. Blog je ked kliknes na moje meno :-) aspon dufam.paa a vdaka za inspiracie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Miška, mňa poznáš z FB ako jednookú zelenú guličku....:)
    Volám sa Katka, v Ba bývam 12 rokov...poväčšine sama...a som rada, že si

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj ja som Michaela,pochadzam z Tatranskej Lomnice,kde momentalne byvam.A ked nebyvam,tak sa len tak ponevieram po svete:)
    Blog som nasla len dnes a od prvej chvile mi prirastol k srdcu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miska, ja som Natalia (na Vareche Tornadolue, na fb ti mavame z akvarka), zijem s manzelom v Leviciach, este nemame take krasne deticky, ako mas ty, ale dufame, ze coskoro pridu :)Ako veganku ma strasne pritahuje indicka kuchyna a dalsia skvela vec z Indie je yoga, s ktorou teraz zacinam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :-) super napad, Miska! no, ja som Aneta zo Ziliny, pol tyzdna studujem anglicku filologiu v Olomouci a zaroven pol tyzdna pracujem ako lektorka anglictiny. buduci rok dufam ze uz skoncim vysku a mam 21 rokov, cize ako vidis, som dost rychla:-DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, to je bezvadný nápad. Já pocházím z Jižní Moravy, bydlím v Břeclavi. Jmenuji se Alena a adresa na můj blog je http://alenkyfood.blog.cz/.
    Přeji hezký nadcházející víkend. Alena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dakujem, dakujem :) tesim sa, ze vas takto spoznavam! Dufam, ze aj dalsi sa zapoja a nechaju odkaz :) Mozno aj ti hanblivejsi, co len tichucko pridu nakuknut.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, ja som Juraj a som z Košíc, mám zopár receptov na Vareche a aj na svojom blogu. Rád varím nové veci a nerád varím podľa receptov...v kuchyni najradšej improvizujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj Michaelka, moje meno je Martina, som z Hlohovca / i keď momentálne dočasne riešim moje a bývanie mojich dcérok u rodičov a dúfam, že raz opäť budem kuchtiť vo svojom kráľovsstve/, mojim hobby je tak ako u teba varenie a pečenie - milujem improvizácie v kuchyni, zároveň je mi veľkým potešením a cťou byť Tvojim stálym čitateľom. pa Michaelka a krásny dník prajem

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahojte všetci :)) ... rada Vás spoznávam :)) ... som Jana (na všetkých portáloch o varení Yanah), mám 43 rokov a žijem na západnom Slovensku, cca 20km od Nitry a som u Mišky pomerne častým návštevníkom :))
    Miška ... toto je super nápad!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, jsem Tonda. Je mi 31 a jsem z Jižních Čech. Přes různé jiné foodblogy jsem se asi před rokem proklepal až sem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj, som Sašena z Liptovského Mikuláša, ale už tretí rok študujem v Bratislave. A vdaka tvojmu blogu zacinam milovat indicku kuchynu, a zaujimat sa o nu. Posledneho pol roka snad 3/4 jedal, ktore varim, obsahuju, kurkumu, garam masalu, a rimsku rascu.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Milá Miška, volám sa Ivana a bývam v Košiciach. Páči sa mi byť skoro každý deň v tvojej (nielen) kuchyni :). Všetkých vás pozdravujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj Miška volám sa Andrea som z Vrútok:)a o mesiac mám 37.r Rada varím a hlavne pečiem, tvoj blog je medzi hlavnými ktoré mi dodávajú inšpiráciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. No a mna uz trosicka poznás, Miska, som Slávka, pochádzam z Presova, ale uz 10 rokov zijem v Nemecku, v Mníchove, kde pracujem ako vizázistka. Varením vsak tvorím nieco úplne iné a prichádzam pri nom na úplne iné myslienky, zrelaxujem sa a tesím, ze pri tomto hobby som spoznala teba a iné kolegyne blogerky!:-*

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahoj Miska, skvely napad. Som rodena kosicanka, momentalne zijuca v UK. Rada varim, peciem, ale to vlastne uz o mne vies:) Chodievala som k tebe na navstevu, ked ja som o blogu este ani nesnivala:) Tesi ma, ze sa aspon takto virtualne pozname. Vsetko dobre zela Ada

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj Miska, ja som Ludmila. Povodom od Bardejova, niekolko rokov som zila v Bratislave a teraz byvame v Prahe. K mojmu blogu si ma inspirovala nielen Ty, ale aj ostatne baby, ktore stale pridavali a pridavaju uzasne recepty a postrehy:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahoj, super nápad. Jmenuji se Lucie a jsem z Prahy.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ahoj jmenuji se Stana. Moc dekuji za tyto stranky. Bohuzel at se snazim jak se snazim doma tato jidla tak dobre nevykouzlim. :D no budu se snazit dal. Momentalne ziji ve Vidni. Zde je blog, ktery s pritelkyni v ramci casovych moznosti piseme. Pribude toho mnohem vic :D www.clobrda.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ahoj Miska, som Milan momentalne z Leicestru, UK kedze tu v meste zije okolo 70 000 indov tak som bol zvedavy ako sa varia ich jedla a dostal sa az na tvoj blog,inac mohla by si niekedy dat na blog recept na onion bhaji ak to varievas :-) dik za inspiracie

    OdpovedaťOdstrániť
  22. To je super, ze ste sa zapojili. Zistujem, ze vas predsa len vsetkych nepoznam a som rada, ze sa chytate :) @Milan, Onion bhaji urcite bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ahoj Miška!úplnou náhodou som našla tvoju stránku a som tak prekvapená,že každému z mojej rodiny som túto stránku ukazovala a už dobré 2 hodky ju študujem!!!teda ty si frajer,čo všetko som sa dozvedela a opravila som si mienku na Indiu,okrem iného:)vieš,ja by som hravo mohla byť tvojou mamou,ale obdivujem tvojich rodičov,si statočná,žiť tak daleko a v krajine s úplne inou kultúrou!to,že ti nevyšlo ísť domov,mi je úprimne ľúto,tiež mám deti vo svete,jedného syna v anglicku,druhého v čechách,dcérka študuje v Prahe a je mi za nimi smutno,ale to som za 2hodky lietadlom z Blavy u nich,ale tvoja maminka musí za vami riadne smútiť:(.veľmi ti chcem podakovať za tieto krásne urobené stránky,vieš,ja som vážne chorá a hladala som nejaké zdravé,alebo aspon zdravšie jedlá a zrazu toto prekvapko!!moooc dakujem,držím ti palce,pozdravujem tvoju krásnu rodinku a rada si budem u teba čítať a naberať inšpiráciu:)papa Júlia

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Dobry vecer pani Julia, dakujem za vas komentar. Som velmi rada, ze sa vam "u mna" paci a snad vam recepty posluzia. Dakujem za mile slova a prajem vam vela zdravicka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ahoj Miska, prave som objavila tvoju zoznamku, tak sa prichadzam zoznamit aj ja. Som logopedka z Bratislavy, mam dve deti a zalozila som si blog iba nedavno, este sa to postupne vsetko iba ucim a snazim sa nikoho neurazit a nekopirovat. Aj ked rada varim prave uz odskusane recepty niekoho, ved co potom s tym ak sa to neda jest, nie?:))

    OdpovedaťOdstrániť
  26. "Zoznamka"... no pekne :DDD Niekedy tak sledujem odkial ludia chodia na blog...krajiny, mesta..., tak ma prepadla taka zvedavost, ci nahodne pridu, alebo im niekto poradil, ze "aha tam si klikni a precitaj si...", ci sa aj vratia, alebo len taky jednorazovy nakuk, ci aj skusia nieco uvarit... :) Dakujem za prispevok Lucia.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. ahoj Michaela, ja sa volam Nada, som z Bratislavy, uz skoro dva roky zijem v Sydney v Australii. Na tvoj blog som prisla nedavno nahodou, ked som pri momentalnych tehotenskych chutkach dostala chut na nieco kavove a nasla som tvoju vybornu kavovu babovku :) velmi chutila aj mojmu manzelovi, ktory inak velmi nie je na sladke. Velmi som sa potesila receptom z Indie, kedze moj manzel pochadza z Bangladesa, indicka kuchyna je u nas velmi oblubena :)
    Pozdravujem zo Sydney!

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ahoj Miška. Ja sa volám Vlaďa (som z Piešťan, ale žijem v rôznych krajinách). Veľmi ti ďakujem za blog. Odkedy som videla film Ayurveda- Art of being, a ďalšie filmy od Pan Nalina, zaujala ma India ešte viac, no a tvoje recepty mi pomáhajú spoznávať jej kultúru z vnútra.) V novembri konečne budem v Indii, a tie dobroty z tvojich fotiek ochutnám na živo! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ahoj, Miška, ja som Vlasta( na vareche Dorisa)na (Varime sk Jessika)zo Žiaru n.Hr. ale to asi vieš, obdivujem tvoje výtvory, tvoje nadšenie pre gastronómiu, tvoj žiot ďaleko od rodnej zeme, tvoje babuĺky... maj sa tam krásne a prajem vela tvorivých nápadov. Blogy máš naskutočnéééééé Pozdravujem do Indie.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ahoj, v první řadě ti chci moc pochválit tvůj blog. Je super, že někdo konečně vyventiluje výborné indické recepty :-) Jinak já jsem Irena http://uvarenodoma.blogspot.com/ a jsem z Prahy

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Ahoj, diky a diky za link k tvojmu blogu, nepoznam ho a urcite si ho rada pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Ahoj Misko,moc Ti chci podekovat za tento krasny blog. Uz dlouho hledam recepty z indicke kuchyne,ale doted marne, projizdim tu recept po receptu a jsem nadsena!! Jana od Brna;)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Ahoj Janka, tak dufam, ze sa ti nieco zapaci a skusis uvarit. A hlavne nech vam chuti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Ahoj, jmenuji se Michaela, je mi 25 let a žiji v Praze. Ráda cestuji, v poslední době mé kroky vedou často na východ. Co jsem se v březnu letošního roku vrátila z Indie, tak jsem měla chuť vyzkoušet si sama uvařit indickou kuchyni, stýskalo se mi po ní, tak mne to zavedlo na tvůj blog. Chválím provedení receptů a jejich popis s fotkami, dobře se mi podle toho vaří. Začátkem října mne to opět zavane do Indie, je to nádherná země, plná barev a milých lidí.

    Blog si zatím nevedu, ale zde je odkaz na můj masážní salon:
    www.mystery-masaze.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. ahoj miska, ja som ivica, z bratislavy. indicku kuchynu velmi oblubujem, aj preto ze je prevazne vegetarianska a dostala som sa k nej cez jogu. zaujimam sa o ajurvedske recepty, ale aj tie tvoje su jednoducho skvele! dakujem za mnohe napady:)
    Na blog nemam velmi cas, ale ked sa zadari, obcas cosi pridam sem http://uzzasezelenina.blogspot.com/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Ahoj Miska a Ivica, dakujem za odkazy na vase stranky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Ahoj Miška, volám sa Ivana. V októbri t.r. budem mať 35 rokov, pochádzam zo stredného Slovenska, ale už viac ako 11 rokov žijem a pracujem v BA. Pracujem ako projektový manažér a varenie - pečenie je pre mňa relax. Čím viac stresu tým komplikovanejší recept si vyberám. Som vydatá, ale deti nemáme. Mojim hobby je turistika, hory to je moje....

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Ahoj Miška, som Táňa, pochádzam z Malaciek a pracujem v gastronómii vo Vysokých Tatrách. Tvoj blog inšpiroval aj mňa k vytvoreniu svojho blogu za čo ti veľmi ďakujem. Hlavne ti ďakujem za trpezlivosť, s akou si mi pomáhala keď som si nevedela s niečim rady :-)) Si super baba!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  39. @Ivanka dakujem :) @Tani dakujem! Rada som ti pomohla, stalo to za to, aspon sa mozeme pozerat na tie dobroty, co varis ty a aj podla nich uvarit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Tak pridávam sa aj ja do zoznamovania, volám sa Monika, s manželom máme blog www.tomisees.blogspot.com o našom živote,fotení, cestovaní, mačičkách. Sme zo Starej Turej, čo je asi 12 km od Myjavy (tam som inak dva krát do týždňa na cvičení)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Ahoj Monika, na vas blog sa chodim pozerat, velmi pekne fotky a Staru Turu samozrejme poznam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Super napad. Tak sa predstavim aj ja. Volam sa Lucia (lucylee na vareche) a byvam v Ziline. Povodne som Martincanka. Ako uz iste vies, casto sa inspirujem tvojimi receptami, zhanam suroviny a potom ich skusam varit. Blog je krasny, inspirujuci a dakujem, ze sa s nami tak krasne delis o to, co mas rada a bavi ta.
    Lucy

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Ahoj volam sa Tasnim, som z kosic a zijem s rodinou v manchestri UK ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Ahoj, Michaela, na internete som pod menom Xenoclea, som z Bratislavy a momentalne zijem v Stockholme. Tvoje recepty mi pripominaju krasny cas straveny v Indii a pri mnohych jedlach si mi pomohla s prisadami. Nech sa Ti dari...

    OdpovedaťOdstrániť
  45. ahoj xenoclea, teba poznam z Varechy :) dakujem ze si sa zapojila, aj tebe nech sa dari

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Ahoj volám sa Renáta a bývam blízo Trnavy. Rada pozerám tvoj blog :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, dakujem ti za komentar a velmi ma tesi, ze sem rada chodis :)

      Odstrániť