sobota, 30. júla 2011

Cestoviny s mandlami a medom


Cestoviny s mandlami a medom




CO POTREBUJETE:

domace cestoviny
vodu a stipku soli na ich uvarenie

zomlete mandle
med
trocha ghee na pokvapkanie



AKO POSTUPOVAT:

Domace cestoviny uvarime vo vode, do ktorej sme dali malu stipku soli. Staci ich varit 3 minuty. Uvarene scedime a dame do misky.

Kym sa varia cestoviny pomelieme mandle a chvilocku ich na suchej panvici opecieme. Potom nimi posypeme uvarene cestoviny a vsetko polejeme trochou medu. Pokvapkame horucim ghee, premiesame a mozeme podavat.

6 komentárov:

  1. Mnam, toto musi byť úžasná dobrota:) už vidíte prvé výsledky delenej stravy?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to dobrotka :) Vysledky vidim aj citim (na obleceni), za 2 tyzdne som dala 3 kg dole, ale okrem delenej stravy sa snazim aj poriadne cvicit, takze sa nespolieham len na stravu, pretoze to by mozno tuk siel dole, ale telo zostalo mlandrave a uz ked schudnut, tak aj spevniet a okrem toho ked cvicim, tak mi to zlepsuje naladu a citim sa lepsie. Tiez si myslim, ze dieta bez pohybu nema cenu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. blahoželám, tiež sa rozbieham týmto smerom, už som sa v minulosti stravovala takto a dodržiavala aj pôstne dni na spln a nov, ale potom som nejako zišla z dobrej cesty..:-) takže učínky poznám a dúfam, že znova nabehnem na pozitívne smerovanie pohodový deň, Miška

      Odstrániť
    2. Ja uz tuto dietu nedrzim, vydrzala som len nieco cez mesiac. Ale je ucinna. Nestihala som varit kazdemu zvlast doma, takze som to nechala. Ale zislo by sa mi zasa aspon mesiac, nech si travenie oddychne a trochu sa odlahcim :)

      Odstrániť
  3. Super, gratulujem, jo-jo efektu sa nebojíte? Ja som skúšala Antóniu Mačingovú a jej 28 dňové stravovanie (podobný princíp ako delená strava) nerátala som si zhodené kilá, skôr len cm ale už som prestala- grilovačky, stanovačky a iné :) a tak sa to pomaličky vracia naspäť :( aj keď cvičím, ale tá strava aj tak robí najviac.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S jo-jo efektom pocitam, ale nebojim sa ho :) Mne v Indii grilovacky a stanovacky nehrozia a moj muz je skor na vegetariansku stravu, takze nemam okolo seba vela pokusenia. Sice varim dost casto take nase slovenske, aj kolace, ale snazim sa ovladat.

    OdpovedaťOdstrániť