štvrtok, 21. júla 2011

Kukurickovo hrachova masala



Kukurickovo hrachova masala



CO POTREBUJETE:

8-10ks baby kukuriciek
2 hrste mrazeneho hrasku
1 velka cervena cibula
2 stredne velke rajciny
1 zelena chilli papricka
1/2 lyzicky cesnakovo-zazvorovej pasty
1/2 lyzicky tmavej rimskej rasce (shah jeera)
1 plna lyzicka garam masala
1/3 lyzicky mletej kurkumy
1 lyzicka susenych listkov senovky greckej
1 lyzica stavy z citrona alebo limetky
sol
olej
koriandrova vnat


Kukurickovo hrachova masala



AKO POSTUPOVAT:

Ocistene kukuricky dame do hrnca s vodou, pridame troska soli a kurkumu a privedieme k varu. Ked sa zacne voda varit, ohen zmiernime a prikryte 10 minut varime. Uvarene kukuricky scedime a odlozime; odlozime si aj vodu, v ktorej sme kukuricky varili.

Kukurickovo hrachova masala


V hrnci zohrejeme olej a dame nan rimsku rascu. Nechame ho prasknut. Pridame cibulu a orestujeme ju domakka.

Kukurickovo hrachova masala


Pridame cesnakovo-zazvorovu pastu a chilli papricku. Opekame 2-3 minuty. Pridame garam masala a senovku grecku a znova 2 minutky opekame. Premiesavame.

Kukurickovo hrachova masala


Pridame nakrajane rajciny a opekame, kym sa rajciny nerozpadnu.

Kukurickovo hrachova masala


Dalej pridame predvarenu, nakrajanu kukuricku, hrasok a pridame asi 1-2 lyzice vody, v ktorej sme varili kukuricku. Na silnom ohni ju nechame odparit, obcas premiesame. Trva to tak 2 minuty. Ak treba, jedlo dosolime, pridame kokos a premiesame. Kokos by mal absorbovat prebytocnu tekutinu.

Kukurickovo hrachova masala


Hrniec odstavime z ohna. Pridame stavu z citrona alebo limetky. primiesame koriandrovu vnat a zakryte nechame 10 minut ulezat.

Kukurickovo hrachova masala


Mozete podavat s dusenou ryzou alebo indickymi plackami.



Kukurickovo hrachova masala

4 komentáre:

  1. Miška, mňááám, kukuričku ja môžem! To, čo varíš v poslednom čase je presne podľa môjho gusta, aj keď nie som vegetariánka, tak mi chutí jesť práve takto!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zacina sa mi to delenie pacit, mam odlahceny zaludok a necitim sa taka leniva, co mi zlepsuje naladu. A uz som aj nieco zhodila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj miska :) presne tak sa citim aj ja, ked sa stravujem podla delenej stravy. ziadne tu ma picha a tu ma tlaci :) proste uzasne :) len v "istych dnoch" v mesiaci sa musim viac kontrolovat, lebo vtedy som akasi hladnejsia. proste mi jedlo "spadne" do zaludka, len to tak zasyci a ja som hladna znova :) dakujem za vyborne napady, cmuuuk zo spanielska, martina :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Martinka, v tie dni, ked do teba pada jedlo do mna pada cokolada :)) ale silno sa snazim ovladat...zda sa mi, ze po tyzdni je to s tou volou a ovladanim o nieco lepsie. Prve dni, ked bola chut na sladke, to bol normalne vnutorny boj :))

    OdpovedaťOdstrániť