sobota, 9. júla 2011

! ! ! Pre vsetkych milovnikov indickej kuchyne ! ! ! - SUTAZ

Uz onedlho ocakavajte 2 male sutazne otazky na mojom blogu.


Dvaja z vas vyhraju balicek indickych korenin (samozrejme priamo z Indie :), ktory by pozostaval zo 4 druhov korenia (v kazdom balicku by bola garam masala + dalsie 3 druhy korenin + darcek). Balicky vyhercom by boli zaslane naraz v oktobri 2011. Zasielka bude odoslana len v ramci Slovenska! . . . Kedze sa ako prve dve ozvali ceske dievcata, rozsirujem zasielku moznej vyhry aj v ramci Ciech.



sutaz




No a otazka (mimosutazna) pre vas . . .


„O ktore dalsie 3 koreniny (okrem garam masala) by ste mali v balicku zaujem?“ (Davam vam teda takto moznost navrhnut si vlastnu vyhru ;)


(Ak mate dalsie otazky ohladom planovanych sutazi, pytajte sa prosim v tomto prispevku nizsie v komentaroch.)

17 komentárov:

  1. Asi začnu přemýšlet o dočasném přesídlení z Čech na Slovensko, když vidím tu soutěž ;o) Super nápad, určitě to bude mít ohlas.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ak by si mala znamych na Slovensku, kam by sa pripadna vyhra dala zaslat, aj to je alternativa :) V pripade, ze bude velky zaujem aj z Ciech, budem uvazovat o rozsireni zaslania moznej vyhry aj do Ciech ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prosím Miško, zauvažuj o tom :) to bych si byla i ochotna to poštovné zaplatit!! :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj,
    sice nejsem zenska, ale v ramci genderove :) vyvazenosti bych se taky rad zucastnil. Postovne si rad zaplatim.
    A co bych si pral?
    Kari listy-cerstve, cernuchu a chilli z Kasmiru.

    Jinak uzasny blog. Par receptu jsem vyzkousel, sice nevim jestli to chutnalo jako od Vas, ale vypadalo to skoro stejne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :)) sutaz bude aj pre muzov...tvoj navrh si znacim, ale cerstve kari listky bohuzial nebude mozne dat ako cenu....jedine, ze by som sa popytala na semienka, aby sa dali vypestovat...uvidime, dobry napad. dik :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška, čerstvé listy sa dajú v batožine preniesť poľahky. Tu dať do mrazničky a žiť s tým rok v radosti :-)

      Odstrániť
  6. Seminka jsou taky ok. Diky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super nápad Miška! Tiež som rozmýšľala nad nejakou súťažou, v Taliansku sa foodblogerky navzájom odmeňujú stále, len som ešte neprišla na to čo by som mohla vyhlásiť za cenu :-)))
    Dúfam, že v októbri sa Vám už konečne podarí prísť!!! Držím palce!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super :-) ja keby som vyhral, tak asi by som chcel tú černuchu, senovku a určite aj ten urad dal a ešte niekto iný dal :-) lebo toto tu nezoženiem...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj,
    jsem moc zvedavy na tu soutez! Ty seminka curry rostliny by me moc zajimaly, urcite se zkus nekde zeptat prosim :) jinak neni to sice koreni ale ja si v Indii letos koupil moc dobry Limetkovy pickle...ktery uz bohuzel dosel :(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. fii, ja by som mala velky zaujem o semienka Tulsi. Tu na Slovensku sa daju zohnat len z obycajnej bazalky. Semienka aj postovne by som samozrejme zaplatila.
    Elly

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. klíčivosť tulsi je nízka a vraj sa pestuje ťažko, ale kolegovi z botanickej záhrady sa darilo :-)

      Odstrániť
  11. Na semienka Tulsi som sa tu uz pytala, ale pan mi stale hovoril, ze nie semienka, len rastlinu v kvetinaci...a to iste mi povedal na curry stromcek. A ide o sutaz, neotvaram e-shop :))

    OdpovedaťOdstrániť