štvrtok, 14. júla 2011

Taky cudny den

Zvlastne zamraceny den a silny vietor.... mam pocit, ze ma niekto buchol po hlave, pozeram na veci a nevidim ich.... chodim ako matoha, ani rozmyslat sa mi nechce.


cudny den



cudny den



Rano, ked odisla starsia dcerka do skoly, dala som hned prat oblecenie, ktore tam cakalo uz 3 dni. Cakalo kym prestane poprchat a vonku na snurach sa donho miesto kvapiek dazda opru teple slnecne luce a prefuka ho vietor do vonava. Ked som o 8.30 rano vesala uz oprane pradlo, susedky prave zacinali s pracami okolo domov. Z okolia sa ozyvalo buchanie kosiel o kamen a mala som pocit, ze sa pretekaju, ktora to stihne skor. Nech zije pracka! Dnesne preteky som vyhrala :D


susedy peru



A kedze dnesok bol naozaj „plodny“, urobila som objav. Presypavala som hnedy cukor zo sacika do nadobky a kochala sa jeho zlatistou farbou (neviem ako vo vas, ale vo mne hnedy cukor vyvolava usmev). Vsimnite si ako ozije, ked len trosku pohnete nadobkou. Pomalicky, lenivo sa prevaluje este aj po tom, co nadobku polozite.


hnedy cukor



Pripadam si ako Dora objavitelka!




Nakoniec mi kamoska Lola napisala, ze dnes ma byt spln mesiaca, tak uz chapem ten cudny dnesok, preco som sa pri vsetkom, co ma napadlo citila ako majitelka „iiikveeee tykve“....

Dufam, ze ten vas den dopadol lepsie :)

6 komentárov:

  1. Nič si z toho nerob, ja mám taký celý mesiac. Zvláštne cez leto, práve keď svieti slnko mňa chytila melanchólia.....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jej,Miska..ja mam velmi rada taketo tvoje prispevky,kde len tak pises o beznom zivote v Indii..a k tomu tie fotky..tiez ma fascinuje hnedy cukor..."jeeej":)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dakujem Martinka :) ja vzdy pozeram na hnedy cukor ked nim pohnem, az kym sa celkom neusadi, fakt najzivsia neziva surovina v kuchyni.
    Ivka, u nas by teraz malo byt monzunove obdobie, no len tie dazde akosi nic. Stale sa len mraci, na fotke to sice vyzera, ze je ochladene, ale je take neskutocne dusno a vlhko, ze sa mi ani nikde nechce chodit. Ak nema byt monzun, tak aspon nech to slniecko vykukne....v opacnom pripade budem musiet stale pozerat len na ten slnieckovy hnedy cukor :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miška, tie vaše monzúnové dažde nečakaj, momentálne sú u nás.
    Hnedý cukor sa ešte aj krásne leskne.
    Nevedela som, že v Indii nie je práčka bežnou súčasťou domácnosti...Teda chápem, že nie všade, ale tam, kde žiješ ty mi to prišlo také samozrejmé...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka, tu u nas v cinziaku susedky pracku maju, ale v tych samostatnych okolitych domcekoch si myslim, ze vacsinou nie, lebo v zadu ma kazdy dom vonku tocku (alebo studnu) a kamen a tam peru. Je to malicke mestecko, ani poriadne potraviny tu neni su. Jeden supermarket mame, no ale keby si to videla :) Preto si musim chodit robit aspon 2 krat za mesiac nakupt do mesta co je hodinku od nas, tam je chvalabohu potravin dost a vraj stavaju Walmart. Boli sme sa pozriet zatial je to len taka konstrukcia, ale vyzera to dost velke, tak sa tesim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No tak to máš teda ťažké, čo sa kulinárčenia týka. Ale držím palce, aby si mala čoraz viac zdrojov a tým širšie možnosti na varenie!

    OdpovedaťOdstrániť