nedeľa 7. augusta 2011

Koniec jedalnicka delenej stravy . . .

Tak ma dnes zlozila horucka, boli ma cela ja a hrdlo mam uplne nepriechodne tak, ze ani prehltnut nemozem :(
Kedze sa na nejake extra vyvaranie momentalne necitim, koncim tymto s jedalnickom delenej stravy. Ak sa vam pacia recepty, ktore som donho doteraz dala, jednoducho si zopakujte tych 20 dni alebo sa inspirujte inymi receptami z oboch blogov, ktore maju stitok "delena strava". Delit urcite neprestavam.. aspon nie hned.
Drzim palce aj vam, nech vas odhodlanie neopusta.

2 komentáre:

  1. Miska dufam, ze coskoro sa budes citit lepsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem Lubka, dnes sa len tak flakam, aj ked varit som musela, ale len take bez fantazie...ale celkom dobre mi to padlo, aspon sa nemusim potit v kuchyni a podriemkavam :)

    OdpovedaťOdstrániť