štvrtok 25. augusta 2011

Mrkvove placky

Potrebovala som sa "zbavit" mrkvy z chladnicky a zaroven urobit dobru, teplu veceru detom. A tak ako mi suroviny prichadzali pod ruku a zdalo sa mi, ze spolocne vytvoria nieco chutne, tak som ich postupne pridavala do misky, az z toho vznikli tieto placky.



mrkvove placky




CO POTREBUJETE (na 8ks malych placiek):

250ml hrncek nastruhanej mrkvy
1 vajce
mlete cierne korenie (alebo ja som pouzila "lemon pepper")
sol
1 lyzica hladkej muky (pouzila som muku Maida)
1 lyzica cerstveho struhaneho kokosu
1 lyzica nasekanej koriandrovej vnate
1 lyzica jemnej detskej krupice (alebo struhanky)
olej na oprazenie



mrkvove placky




AKO POSTUPOVAT:

Mrkvu nastruhame a postupne k nej primiesame vsetky ostatne suroviny. Zmes nechame zakrytu 1 hodinu odlezat v chladnicke.

Panvicu si dobre zohrejeme, potrieme olejom. Ked je horuca, ohen celkom zmiernime a lyzicou tvarujeme malicke placky, ktore opecieme pomaly z oboch stran.




K plackam som robila zemiakovu kasu.


mrkvove placky

2 komentáre:

  1. Mnam, Miska! ja som robila tiez mrkvove placky, vidim,ze ty si ich vylepsila kokosom a koriandrom!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mnam, muselo to vonat a chutit uzasne! :)

    OdpovedaťOdstrániť