streda 10. augusta 2011

Spagety s koriandrovym pestom

Momentalne som zavisla na koriandrovom peste. Vobec v nom nie je citit tu vyraznu chut koriandrovej vnate a jedlo nim ochutene je vynikajuce. Dnes som urobila taky rychly obed a myslela som, ze manzel bude frflat, kde je kari a ryza. Najprv sa na tanier pozrel, nadvihol obocie, uz uz som cakala, ze to skritizuje, ale zacal jest.... jedol potichu a ked dojedol, prisiel za mnou do kuchyne a spytal sa: "Uz nemas?" :)


IMG_7115



CO POTREBUJETE:

spagety
vodu na ich uvarenie
sol
olivovy olej



IMG_7113




AKO POSTUPOVAT:

Spagety si uvarime podla navodu na obale. Ja som ich vlozila do vriacej, osolenej vody a varila 8 minut. Uvarene spagety scedime, dame do misky, trocha pokvapkame olivovym olejom a poprehadzujeme vidlickami, lyzicami, cimkolvek, co je vam pohodlne.

Potom do spagiet zamiesame zlahka pesto, tak aby boli nim vsetky obalene - ochutene.

A mozeme podavat.

2 komentáre:

  1. práve som objavila tvoje stránky a páčia sa mi
    maj sa dobre v ďalekej Indii
    Maja zo Žiliny

    OdpovedaťOdstrániť