piatok 4. novembra 2011

A sme "doma" . . .

Mesiac na Slovensku nam celkom rychlo ubehol. Pochodili sme najblizsie miesta v okoli Myjavy, aspon tolko kolko nam dovoloval cas, pocasie, zdravie a mladsia dcerka :) Myslim, ze cas sme dobre vyuzili, kazducky den som stravila so svojimi rodicmi, konecne som bola s mojou neterkou, ktora uz poriadne vyrastla do krasy a s mojim synovcekom, ktoreho som videla doteraz len na fotkach a kratkych videach. Rodicia ochutnali niekolko jedal indickej kuchyne - teda z mojej kuchyne a ja dufam, ze im chutilo :) Mame zbierku peknych fotografii a este krajsie spomienky.... uz sa tesim na dalsiu navstevu Slovenska. "Vsetkych vas doma moc moc lubime!"



100_2032

2 komentáre:

  1. Miska, sledovala som tvoju dovolenku prostrednictvom fotiek, ktore si pridavala na FB. Myslim, ze vasa dovolenka sa vydarila a uzili ste si ju poriadne. Velmi by ma vsak zaujimali nazory a postrehy tvojho manzela. Co sa mu na Slovensku ( okrem prirody na kopaniciach) pacilo a na druhej strane co sa mu nepacilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myjava sa mu pacila, pacilo sa mu cisto, ale nepacilo sa mu, ze ludia sa len tak cudziemu cloveku neprihovoria, ze sa neusmievaju moc. Nasu stravu velmi nechutnal, nepacilo sa mu, ze nema farbu (nevyzeralo to stiplavo). Najviac sa mu pacila priroda, vacsinu vyletov sme aj mali takych do prirody. Urcite je toho este velmi vela, co mu chcem v buducnosti ukazat, teraz sa nedalo vsetko postihat, lebo sme sa aj bali, aby deti neboli prilis utahane, aby nepoprechladali. Ale zit by na Slovensku nechcel, nie preto, ze by sa mu nepacilo, ale jednoducho nemal pocit, ze "tu by som chcel zostat".

    OdpovedaťOdstrániť