nedeľa, 27. novembra 2011

Jablkovy kolac

Dnes mam pre vas zasa len inspiraciu. Ak mate jablcka, ktore akosi nikto nechce uz jest a chcete ich zuzitkovat napriklad do kolaca, skuste tento jablkovy kolac.


jablkovy



Cesto mate hotove behom par minut a vysledok je perfektny. Mozno ti, co nemaju radi prilis sladke mozu dat menej cukru do cesta, ale my sme mlsni, takze som dodrzala vsetko ako je v rozpise.

Prajem vam prijemnu nedelu :)

4 komentáre:

  1. mňam, teraz by sa mi hodil ku kávičke :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Banány som zlikvidovala....jabĺk mám dosť...vyskúšam cez víkend :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miska robila som tento koláčik včera, tiež som nevedela čo s jablkami (nejak som sa rozšupla pri ich nakupovaní), troska som upravila mnozstvo cukru a pridala som všetky orechy a brusnice čo som doma našla :) je veľmi chutný, bála som sa robiť ho z celej dávky či ho my dvaja zjeme, ale vidím, že s tým nebude problém :D dakujem za recept!

    OdpovedaťOdstrániť