pondelok 5. decembra 2011

Aj blogy dostali darcek na Mikulasa :)

Dnesne rano bolo hlavne o radosti z cokoladiek. Dlho, dlho sa nasi drobci rozhodovali co zjedia hned, co poobede a co si nechaju aj na zajtra :)







Uz par dni spekulujem nad presunutim blogu na vlastnu domenu. A tak som sa dnes rozhodla, ze dam obom blogom darcek a dam im novy "domov". Od dnes ich najdete na linkoch www.receptyzindie1.com a http://www.receptyzindie2.com/


Prehlad receptov funguje uz len v archive, cez vyhladavac alebo na facebooku v albumoch. Ak by ste nemohli nieco najst, staci mi poslat mail na michaela.samant@gmail.com





Dufam, ze zmeny sa vam budu pozdavat. Prajem vam pekneho Mikulasa a nezjedzte vsetko naraz!

3 komentáre:

  1. ja už som mikulasa ranajkovala,ale setrim si ho este na veceru :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som dostala od kazdej dcerky nieco, tak sa aj mne uslo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak Miška, klobúk dolu, určite to dalo dosť práce popresúvať blogy.

    OdpovedaťOdstrániť