pondelok 26. decembra 2011

Zapekana brokolica

Na moje prekvapenie som v potravinach v Nellore objavila kopec zeleniny, ktoru som v Bapatla nebola schopna zohnat. Mozem skakat od radosti :). Jednou z nich je aj brokolica.


Zapekana brokolica



CO POTREBUJETE:

1 mensia brokolica
maslo
(pouzila som slane maslo)

na besamel:
1 lyzica masla
1 lyzica muky
mlieko podla potreby
syr na struhanie
mlety muskatovy oriesok


Zapekana brokolica



AKO POSTUPOVAT:

Zapekaciu misku vymastime maslom. Nan ulozime ruzicky brokolice. V hrnci si pripravime besamel, ktory ochutime struhanym syrom a muskatovym oriesom. Besamelom zalejeme brokolicu.
Zapekana brokolica


Ruru predohrejeme na 200st. a brokolicu pecieme 20 minut.

Zapekana brokolica


Podavala som ju so zemiakovym pyre.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára