štvrtok, 9. februára 2012

Varíte? Fotíte? Pošlite!

Zdravím vás všetkých, čo chodíte na tieto stránky pre inšpiráciu a skúšate variť podľa receptov, ktoré tu nájdete. Chcela by som vedieť ako sa vám darí a tak som na Facebooku založila album, ktorý bude venovaný len vašim jedlám, ktoré ste uvarili podľa receptov z blogu. Ak sa chcete zapojiť a pochváliť ostatným, pošlite mi fotku jedla, napíšte názov receptu podľa ktorého ste varili, spolu s popisom, čo ste si museli prispôsobiť a ako. Fotky môžete buď natiahnuť na stenu skupinky Recepty z Indie na Facebooku a ja ju vložím do albumu alebo mi ich môžete posielať na e-mail michaela.samant@gmail.com

Nejde o žiadnu súťaž, nebude vás nikto kritizovať. Naopak dúfam, že sa navzájom povzbudíte a ja sa budem tešiť z toho, že vám to tak super ide :)



A na ukážku prvá fotka od Gali M.


Gali



Teším sa na vašu spoluprácu :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára