Z okolia II.

Nedavno som na blog dala fotografie pod nazvom "Z okolia...", kde som nafotila len take obycajne okolie cestou z Bapatla do Guntur. Nic specialne, nic turisticke, ziadne extra vystavne zabery. Ale pre tych zvedavejsich mozno aj tak zaujimave. A tak som dnes vzala so sebou fotak a fotila som cestou z dedinky, kde teraz byvame az do mesta, kam si chodim pravidelne nakupit potraviny - Nellore....

Fotila som za jazdy autom, takze neocakavajte ziadnu kvalitu :)


albz okolia 030


albz okolia 033


albz okolia 035


albz okolia 044


albz okolia 013


albz okolia 055


albz okolia 059


albz okolia 069


albz okolia 071


albz okolia 074


albz okolia 081


albz okolia 090


albz okolia 092


albz okolia 104


albz okolia 105


albz okolia 110


albz okolia 112


albz okolia 119


albz okolia 130


albz okolia 178


albz okolia 180


albz okolia 183


albz okolia 187


albz okolia 192

Komentáre

  1. Ach krasne zabery! Ta atmosfera je neopisatelna.

    P.S. Kuk na moj blog caka tam ocenenie :-)
    http://www.rodinkafrankova.blogspot.com/2012/02/dakujem.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásny blog, krásne detičky, rodinka, fotky, super recepty...fakt blog na jedničku :-). Máš moje lajky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne fotky znovu, vsetko je tam take ine.. mna fakt fascinuju tie tvoje zabery, lebo mam indiu rovno doma a nie su to take otrepane fotky ale nieco take intimnejsie, krasne to je :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára