Rajma kebab

Vcera som nasla na internete zaujimavy recept na tieto fazulove "fasirky" a chcela som ich hned vyskusat. A tak som sa dnes do toho dala. Kababy nas chutou nesklamali (tie, co som piekla). Polovicu som vysmazila, ale po ochutnani som druhu polovicu upiekla v rure. Nabuduce ich upeciem v rure vsetky bez obalovania, pretoze pri vysmazani sa rychlo napili oleja.


rajma kebab a extra masala na to 029




CO POTREBUJETE (asi na 9ks):

2 hrnceky (400ml) uvarenej fazule Rajma (moze byt aj rozvarena)
2 plne lyzice pomletych kesu orechov (nesolenych)
100g paneeru
1/2 lyzicky mleteho chilli korenia
1 plnsia lyzicka Galouti kabab masala
vacsia hrst cerstvej koriandrovej vnat; nasekanej
sol
kukuricny skrob na obalovanie
olej na vysmazanie



rajma kebab a extra masala na to 037




AKO POSTUPOVAT:

Suchu fazulu rajma si na noc namocime do vody. Rano scedime, dame do tlakoveho hrnca, zalejeme novou vodu a uvarime do makka. Mozeme ju aj rozvarit.
Uvarenu fazulu, nechame trocha vychladnut, dame ju do mixera (scedenu), pridame paneer, sol a koriandrovu vnat a rozmixujeme na hustu pastu.

1



Rozmixovanu zmes na kababy dame do misky. Pridame chilli korenie, galouti masala, mlete kesu orechy a vsetko vidlickou dobre premiesame. Zmes ulozime na 1 hodinu do chladnicky.

2



Po vychladeni sa so zmesou velmi dobre pracuje. Urobime si kababy v tvare fasirok. Ja som polovicu obalila v kukuricnom skrobe a vysmazila z oboch stran dohneda (ako je v povodnom recepte).

3


4



Ale radim vam neobalovat v skrobe (mozete obalit v struhanke napriklad) a dat piect pod gril na 200-250st. (plech potrite olejom, aj kababy troska pokvapkajte olejom) dohneda z oboch stran.


Podavala som s dusenou basmati ryzou a karfiolovym kari.


rajma kebab a extra masala na to 039



Zdroj receptu.

Komentáre

  1. krásne nafotený a spracovaný receptík, ako všetky od Teba, Miška :-))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára