Sladko - pikantné kuracie kúsky


1kuracie 019



ČO POTREBUJETE:

2 kuracie stehná (aj s kĺbom); očistené, vykostené, nakrájané
soľ
mleté čierne korenie
kukuričný škrob
olej

hrsť nesolených kešu orechov
1 por
8 strúčikov cesnaku
3 lyžice vody
1 lyžica sladkej čili omáčky
1 lyžica mirin


1kuracie 026



AKO POSTUPOVAŤ:

Nakrájané kuracie mäso dáme do misky, pridáme soľ a mleté čierne korenie. Ja som ho použila opatrne, ale odporúčam pridať troška viac, aby to nebolo len sladké kurča. Dobre premiešame.

1


Pridáme kukuričný škrob a premiešame (najlepšie rukou), aby sa mäso pekne obalilo.

2


V panvici zohrejeme olej a mäso na stredne silnom ohni na ňom asi 5-8 minút opekáme. Opečené odložíme bokom do ďalšieho použitia.

3


V panvici si znova zohrejeme troška oleja, pridáme nakrájaný por a cesnak a chvíľočku restujeme.

4


Potom pridáme opražené mäso, pridáme vodu, oheň zmiernime a odokryté povaríme, kým sa voda neodparí. Približne 5-8 minút.

5


Keď je mäso mäkké pridáme sladkú čili omáčku a mirin, dobre premiešame a minútu prehrejeme.

6


Potom panvicu z ohňa odstavíme a pridáme kešu orechy, ktoré sme si vopred opiekli na suchej panvici do hnedkava.

7


Podávame s dusenou ryžou.

Komentáre

  1. jediné, čo zjem v sladko - pikantnej kombinácii - kuracie mäso :-) a ostala som hladná, keď som to zbadala :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sladko pikantni kombinace ve spojitosti s masem je naprosto skvela :) A tenhle recept vypada uzasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Suzi to už napísala za mňa :-))...perfektný recept Miška!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára