sobota, 9. februára 2013

SÚŤAŽ

Tak ako som už na facebooku sľúbila, pripravila som pre Vás súťaž. O dva mesiace sa nám v Indii končí školský rok a nás čakajú takmer dvojmesačné prázdniny doma, na Slovenku. S príchodom prinesiem tiež nejaké prekvapenie pre víťaza súťaže. Neprezradím vopred čo bude výhrou. Zapojiť sa môže ktokoľvek, kto má adresu na území Slovenskej alebo Českej republiky, kam mu potom budem môcť balíček poslať.


Vaše odpovede mi posielajte na e-mailovú adresu michaela.samant@gmail.com
Nepíšte ich prosím sem do komentárov. Podľa toho v akom poradí mi prídu správne odpovede, každý kto sa zapojí dostane poradové číslo (ktoré Vám pošlem ako odpoveď na Váš e-mail). Výhercu budem losovať pomocou www.random.org Výhra bude víťazovi súťaže doručená pravdepodobne až v mesiaci máj, najneskôr jún. 

Odpovede môžete posielať do konca marca.



Otázky:

1. Kedy bol založený blog Recepty z Indie 1., napíšte presný dátum prvého príspevku.
2. Vymenujte všetky mestá a dediny, kde som počas 11 rokov v Indii žila. (odpoveď nájdete na blogoch)
3. Čo vás priviedlo na tento blog a čo sa Vám páči a čo nepáči.

Teším sa na Vaše odpovede.





Aby som vás ešte trochu poštuchla zapojiť sa do súťaže, toto sú dve z troch vecí, ktoré si nájde výherca v balíčku.


9 komentárov:

  1. to co je za sutaz? to nic lepsie nevies vymysliet, ty hviezda?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. Anonym zrejme čakal otázku za milión typu: akej farby je v Indii mrkva.

      Odstrániť
  2. Neem cream si objednavam! Moja plet mala problemy isty cas a odvtedy len Neem cream!:) Zapojila som sa, tak tfuj tfuj si drzim prsty..:)
    petushkaw@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sutaz uz skoncila?? nevidim nikde dokedy ma trvat.

    OdpovedaťOdstrániť