Ako chutí masala (+ SÚŤAŽ) + VYHODNOTENIE SÚŤAŽE



Už od malička som mala sen. Vydať knihu. Písala som veľa detských básní, krátke príbehy a písanie slohov na hodinách slovenského jazyka bol môj koníček. Čítala som veľa kníh a túžila som raz mať v rukách voňavé stránky, ktorých autorkou budem ja. Je krásne mať sny. Ale úplne najkrajšie je, keď sa nám splnia.


Splnil sa mi sen.


Ešte netuším či je kniha zaujímavá pre čitateľa, to ukáže čas. Ale neviem sa dočkať, keď privoniam k tým stránkam a budem si môcť povedať “je moja”. Úplne celá, celučká. Želám si len, aby bola babička D. medzi nami a mohla sa tešiť so mnou. Verím, že to zhora vidí…




Ako chuti masala_v



Moje dielko “Ako chutí masala” je zbierka príbehov. Obyčajných príbehov zo života, ktoré mi najviac utkveli v pamäti za posledných 11 rokov, ktoré som prežila v Indii. Už samotný názov hovorí o tom, že je to “zmeska - masala” zážitkov, ktoré sú prepletené receptami. A ako taký život v Indii chutí? Práve to sa dočítate v príbehu napísanom s chuťou.



Chcem poďakovať pani R. Pridalovej z Nakladateľstva Motto za to, že mi odpovedala na mail, keď som poslala svoju ponuku na kuchársku knihu a ona mi ponúkla napísať niečo celkom iné; príbeh. Ďakujem aj pani M. Pavligovej za jej milú komunikáciu so mnou a povzbudenie. Veľká vďaka za splnenie môjho sna…



Kniha vychádza 15.4.2013





sutaz blog

Správne odpovede môžete zasielať do 14.4. 2013

(Výhra bude zaslaná len v rámci územia Slovenska a Čiech.)







Dodatok - vyhodnotenie sutáže, dňa 15.4.2013

Do súťaže prišlo (pre mňa) neuveriteľných 105 odpovedí. Všetkým, čo sa zúčastnili chcem poďakovať. Vyhrať však môžu len 3 a tu sú čísla, ktoré dnes vylosovala stránka www.random.org.  





Výhercom blahoželám, budem Vás kontaktovať cez e-mail.














Komentáre

  1. Miska, velmi sa tesim s tebou a blahozelam k splnenemu snu :)....dufam, ze sa mi podari pozhanat tvoju knihu....zaujima zivot v Indii...ved vies :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miska,z celeho srdiecka ti blahozelam ku splnenemu snu ..sama viem,aky je to krasny pocit,ked sa plnia sny,o to viac ma hreje,ked viem,ze to prave zazivas aj Ty :) knizky sa uz neviem dockat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miška gratulujem a verím , že to nie je tvoja posledná kniha.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi ti gratulujem, teším sa s tebou :) Je to veľký úspech a hlavne dobrý pocit mať svoji knižku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miska, gratulujem!!! Mna uputal obal, krasny farebny vystizny... dufam,ze sa mi knizocka dostane coskoro do ruk ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) Ano, obal sa aj mne hned pacil, vystihuje farby nasho svadobneho dna.

      Odstrániť
  6. Miska, pripajam sa ku gratulacii.... :) musi to byt poriadny zazitok nieco taketo urobit...clovek musi mat ako sa hovori "poriadne gule" :)) verim, ze knizka bude mat uspech a drzim palce. Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miska, gratulujem. Zivot v Indii ma velmi zaujima a hlavne tvoje recepty. Na knihu za velmi tesim a kupujem ju :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jaj a tak som sa tesila na tu knizku...:), vyhercom gratulujem :) urcite si ju uziju...pa

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miška, gratulujem, teším sa na knihu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Knizku mam a tesim sa na dalsiu :) Dalsia by mohla byt plna receptov a obrazkov;) Tento format je fajn a do kuchyne zapadne. Vierka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára