Preskočiť na hlavný obsah

Pozvánka na prezentáciu knihy

Komentáre

  1. Miska, velmi sa tesim na prezentaciu knihy :-) Urcite tam pridem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miška, zo srdca ti to prajem, uži si to...je mi ľúto, že pri tom nebudem :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ze srdce Ti gratuluji k vydání kuchařky ;) Ráda tě podpořím a kuchařku si hned jak ji někde uvidím zakoupím!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miška, uži si to a ešte raz Ti gratulujem, si úžasná a mám Ťa veľmi rada♥....len škoda že tam nebudem...ale na knihu sa už veľmi teším :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takto sa plnia sny :) A je prijemne pozerat sa na to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc a moc gratuluji, krásné ohodnocení Tvé práce, na knížku se již velmi těším, a věřím, že přidáš na blog i nějakou tu fotografii z prezentace...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miška ďakujem a teším sa na stretnutie aj s knižkou, zhltla som ju raz dva. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Miška z celého srdca ti gratulujem a prejem tvojej práci aj knižke veľký úspech (o ktorom nepochybujem)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miška moc moc gratulujem, len neviem či sa do BA dostanem :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Miska, to je supeeeeer, gratulujem Ti a budem na Teba v pondelok mysliet....maminka mi vravela, ze si uz par tyzdnov doma na Slovensku, tak by som Ta rada videla, napis!!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Miška gratulujem a už sa veľmi teším na knižku!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára