štvrtok 29. mája 2014

Pesto z jarnych cibuliek / Spring onion pesto


11IMG_3124


CO POTREBUJETE:

za velku hrst zelenej casti jarnych cibuliek / big handful of spring onion greens
4 polievkove lyzice olivoveho oleja / 4tbsp of olive oil
stavu z polovice limetky / lime juice
2 lyzice mletych mandli / 2tbsp of ground almonds
struhany syr (ja som pouzila indicky Cheddar) / grated cheese (I used Cheddar)
mlete cierne korenie / ground black pepper
(sol netreba, syr je slany) / (no need to use salt, cheese is salty enough)


11IMG_3130



AKO POSTUPOVAT:

Zelenu cast jarnych cibuliek dobre oplachneme pod tecucou vodou. / Wash the spring onions well.

0


Dame ich do mixera, pridame olej a stavu z limetky a rozmixujeme. Potom pridame mlete mandle a znova rozmixujeme. / Place them into the blender, add oil, lime juice and blend well. Then add ground almonds and blend again.

1


Pesto prelozime do misky. Pridame mlete cierne korenie a nastruhany syr a premiesame. Mozeme odlozit minimalne na 1 hodinu do chladnicky, aby sa odlezalo a podavame. / Place your pesto into the bowl. Add ground black pepper and grated cheese, stir well. You can store it for about 1 hour in the fridge before serving.

2


Ja som ho podavala na domacej veke s uvarenym vajickom (vajicko varim 7 minut). / Serve with bread with boiled egg. (Bes boiled egg - cook for 7 minutes and place in the cold water.)

11IMG_3131

4 komentáre:

  1. jej tak toto musim vyskusat....mam rada taketo dobrotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hlasim, ze vyskusane...pridala som na blog, samozrejme s odkazom na teba :)....dakujem za tento jednoduchy a super receptus :)

    OdpovedaťOdstrániť