štvrtok 26. júna 2014

Kešu - paradajková nátierka / Cashew - tomato bread spread


11IMG_4071



ČO POTREBUJETE (na raňajky pre dvoch):

50g nesolených kešu orechov
1 väčšia paradajka
niekoľko kvapiek z citróna
soľ
štipka mletého čierneho korenia
štipka tandoori masala
niekoľko lístkov bazalky (použila som thajskú)


11IMG_4066



AKO POSTUPOVAŤ:

Kešu orechy opečieme nasucho na panvici dohnedkava. Necháme vychládnuť a rozmixujeme s paradajkou na pastu. 

1


Pastu (základ nátierky) dáme do misky. Pridáme soľ, mleté čierne korenie, tandoori masala a citrónovú šťavu. Premiešame. 

2


Nakoniec pridáme nasekané lístky bazalky a nátierku dobre premiešame. Uložíme na pol hodiny do chladničky a potom podávame s chlebom alebo pečivom

11IMG_4059

4 komentáre:

  1. Mnam tak toto sa mi velmi paci. Presne moje chute. Akurat mam uz dlhsiu dobu problem zohnet thajsku bazalku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak daj aku mas. Kludne si uprav. Ja som tiez vlastne upravila iny recept. Uplne dole si mozes na povodny prekliknut.

      Odstrániť