Happy birthday to me!

Este nedavno som mala len 22! Kam tie roky utiekli? Sedim tu pri cerstvo upecenom jablkovom kolaci a citam si vyrobenu pohladnicu od mojej starsej dcerky... najkrajsi darcek je to, co do nej napisala. Rano ma zobudil telefon, do ktoreho mi manzel falosne spieval happy birthday... Nebude ziadna velka party, toto je naj oslava. Dame si jablkovy kolacik a vecer sa suchneme vsetci spolu pod deku a pustime si pohadku, pri ktorej zadriememe :)


IMG_5956

Komentáre

  1. Prajem všetko všetko najlepšie. Nech si šťastná a splní sa ti po čom najviac túžiš. Dlhšie sledujem tvoj blog, a toto je asi dobrá príležitosť na to, aby som vyjadrila svoj obdiv a uznanie nad tvojím životom a tvojím varením. Mojím snom je raz sa dostať do indie, milujem indické jedlo, páčia sa mi indická kultúra, ľudia. Vždy ma veľmi poteší keď postneš nové jedlo, ale niečo čo sa okolo teba deje. Prajem veľa zdaru vo všetkom čo robíš... a ďakujem za inšpiráciu. :) Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem pekne. Aj za prianie, aj za pochvalu :)

      Odstrániť
    2. Pridavam sa, Miska, prajem naozaj len to najlepsie, nech sa Ti dari v zivote a nech Ta stastie sprevadza. Aj Tvojich blizkych. Tvoj blog je uzasny, je fajn, ze nam ukazujes akesi "okienko" do indickej kultury. Rovnako ako MayJuniper som jej obdivovatelka. Tak! Si proste uzasna! Krasny den prajem. Karin

      Odstrániť
  2. Miško,dodatečně vše nejlepší.Je to teprve pár dní co jsem objevila tvůj blog(snad nevadí tykání) a pomalu se prokousávám,ale užteď se mi u tebe moc líbí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ta vitam a velmi sa tesim, ze sa ti tu paci :) A dakujem za prianie. Pozdravujem!

      Odstrániť

Zverejnenie komentára