Cistenie ryb


cistenie ryb


Vcera som mala pod oknami celkom rusno. Pisali sme poobede ulohy ako kazdy pracovny den, ked som zaregistrovala smiech vonku. Obycajne je tu celkom ticho, len deti obcas zakricia pri hre alebo krava zabuci. Vykukla som z okna a tam sa uz zenicky chystali na pracu. Nanosili vajdlinky, villi (ta drevena vec s kusom cepele, na ktorej sa kraja) a kyble s vodou, potom chlapi zacali nosit debnicky s rybami. A praca sa zacala.


Cast zien kusom vrecoviny z umelej hmoty suchala ryby o beton, aby ich zbavili supin a druha cast zien ich na villi porcovala a cistila. Chvilku som ich sledovala, bolo im pri tom veselo a ja som sa tiez pousmiala. No po chvilke stichli, lebo slnko zacalo zapadat a prace bolo este vela. A tak uz len v tichosti pracovali. Este vecer, ked sme my uz isli spat som na ne nakukla cez okno a zenicky pri tlmenom svetle, okolo ktorehu uz nocne motyle a iny hmyz poletoval, stale cistili a viedli tichy rozhovor.

Tu je kratka ukazka, nech to mate nazivo :)




cistenie ryb



30.9.: Zda sa, ze z toho bude zvyk a cistenie ryb nebola jednodnova zalezitost. Sice tu bol z toho druhy den rano poriadny smrad, ale aspon je co sledovat :)

Cistenie ryb

Cistenie ryb

Cistenie ryb

Cistenie ryb

Cistenie ryb



Komentáre