sobota, 6. augusta 2016

Vyprazane banany

Toto jedlo ma naucila svagrina, manzelova sestra. V urcite dni sa u nich doma neje maso, a tak ked maju chut na nieco podobne vyprazanym rybam, ake sa u nich robievaju, pripravia tieto banany. Povodny recept je len o obalovani v krupici, ale ja som ho troska vylepsila a krupicu som zmiesala s mletymi mandlami.  

Vyprazane banany




CO POTREBUJETE:

voda
sol
mleta kurkuma
mlete chilli korenia
(pripadne nahradte inym vasim oblubenym korenim)
mlete mandle
krupica
olej na vysmazanie
(pouzila som arasidovy)

Vyprazane banany


AKO POSTUPOVAT:

Banany okrajame, nakrajame na asi 2mm hrube platky a tie ponorime do vody. Nechame macat 15 minut. Potom platky vyberieme, nechame odkvapkat a dame do misky. Pridame sol, korenie a dobre prstami premiesame, aby sa sol a korenie dostalo na kazdy kusok. Znova nechame 15 minut odlezat.

V panvici si zohrejeme trocha oleja. Len tolko, aby pokryl dno. Ked je olej horuci, ohen trocha zmiernime. V miske zmiesame mlete mandle a krupicu. Platky bananu postupne v tejto zmesi obalime a vlozime na horuci olej. Oprazime dohnedkava z oboch stran. 

Vyprazane banany


Mozeme podavat s nejakym dipom, raitou, chutney alebo aj do bagety spolu s nejakou cerstvou zeleninou a dressingom.



Vyprazane banany

2 komentáre:

  1. Miška ten banán má asi inú chuť,ešte som ho nikdy nemala tak neviem ako chutí...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bozulka, mne chuti ako zemiak. Aj sa podobne na slano vacsinou pripravuje, ale hodi sa aj na sladko, do kolacov alebo inak ako dezert.

      Odstrániť