sobota 3. septembra 2011

Kuracie stehna pecene na zemiakoch

Vcera som hladala nieco jednoduche z jedneho hrnca, co by pripominalo skor slovensky nedelny obed. A nasla som toto.



22kura na zemiakoch, makhana, leetchi 035



CO POTREBUJETE:

kuracie stehna
zemiaky
sol

olivovy olej
majoran (pouzila som suseny)
mletu sladku papriku
cesnak





AKO POSTUPOVAT:

Pekac vymastime olejom trocha. Zemiaky osupeme a pokrajame, ulozime na dno pekaca a osolime ich.

22kura na zemiakoch, makhana, leetchi 009


Na zemiaky ulozime osolene kuracie stehna, ktore posypeme nakrajanym cesnakom.

V miske zmiesame trocha olivoveho oleja s majoranom a mletou paprikou...

22kura na zemiakoch, makhana, leetchi 010


...a polejem nim kuracie stehna.

22kura na zemiakoch, makhana, leetchi 011

Ruru si predohrejeme na 200st. Pekac zakryjeme na tesno alobalom a pecieme 45-50 minut na 180 st. Potom alobal dame prec a dalsich 10 minut zapekame - grilujeme na 180st.



22kura na zemiakoch, makhana, leetchi 038

10 komentárov:

  1. Miška,máš pravdu, klasika na nedeľu.Tak si pamätám obedy u mojich rodičov.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miska stehienka vyzeraju tak delikatne. Este som s majoranom neskusala, ale vyzera to velmi dobre, musim niekedy vyskusat.Aj cesnak aj majoran mame radi, takze by nam to mohlo celkom chutit. Trochu zmeny nezaskodi:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ejha..to su riadne stehniska...nie ako u nás :(
    ešte uhorkový šalát k tomu :)paráda

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krása...vidno, že to stehno je z naozajstného kurčiatka a nie z takého hypermarketového úbožiatka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ..akurát dnes som toto varila.....super.... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tiež som robila tento recept a ešte aj svokra sa ma pýtala ako som dosiahla takú chrumkavú chuť a zároveň jemné mäsko, jednoducho skvelý recept, ďakujeme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. miška, jednoduché, výborné, krásne foto.

    OdpovedaťOdstrániť