nedeľa 30. septembra 2012

12 rokov preslo...

Mila babicka,

1. oktober... dnes je to uz niekolko rokov, co si navzdy zaspinkala. Vsetci na teba stale myslime a lubime ta.



Nikdy nezabudnem na prazdniny u teba, na tie bodkovane zasterky, co si nam dala, aby sme sa v lete nepotili v gatoch, na tvoje zazvorniky a orechove stanglicky, ktore si vzdy na Vianoce piekla. Na vonu tvojich skrin, ktora bola celkom ina a ktoru som mala rada. Nezabudnem ako si nas vzdy usadila k stolu presne o 12. Vzdy ti zalezalo na tom, aby vnucatka mali dobru stravu. Pockala si, kym sme vsetko zjedli a az potom si ty dojedla co zostalo. Budem si vzdy pamatat aj tvoje vtipne, necakane poznamky, ako ked si s nami pozerala v televizore koncert Michaela Jacksona a zrazu si sa spytala, preco ma slipy na nohaviciach :) Budem si pamatat Vianoce, ked sme vzdy na druhy den prisli k tebe a na tvoj malicky stromcek, ktory bol aj tak najkrajsi zo vsetkych. Budem si pamatat ako sme ti s Matusom zlomili "dolezitu" ihlicu a skryli ju a ty si o tom vedela, ale nikdy si nic nepovedala. Asi si vedela, ze sme sa bali, co z toho bude :) Budem si pamatat ako si vzdy sedela pred domom na lavicke na podritnicku zo stolicky, aby si neprechladla. Budem si pamatat ako si ma varovala, ked som bola mala a spala som u teba. Vecer sme mali s Matusom dovolene chvilku sa este hrat s knizkou. Budem si pamatat ako si sa vzdy ohlasila z dola od vchodu do sluchadla “tu je babicka”. Budem si pamatat uplne vsetko. Bola si taka dobra babicka, ze vylepsit sa uz nic nedalo.

Od minuleho roka poznas uz aj mojho Sunila a nase obe dcerky, som rada, ze som ich mohla priviezt vsetkych, "ukazat" ti aku mam dnes rodinu. Aj ked viem, ze by si nebola rada dialke, ktora ma teraz deli od rodicov, urcite by si si Sunila oblubila a mala ho rada. Aj on ta ma rad, aj ked ta osobne nikdy nestretol… hovorim mu o tebe, hovorim o tebe tvojim pravnucatkam. Velmi mi chybas... velmi ,velmi...


8 komentárov:

  1. :( miska si ma rozplakala...tazko sa zmierit s odchodom babičiek, či sú to 2 roky, či 12...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :-(((....Miška, napísala si to krásne...spomienky na babičku ostanú navždy v srdiečku

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne, aj keď mám oči plné sĺz, pretože mám veľmi podobné spomienky na moju babičku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dakujem dievcata. Kazdeho babicka je ta najlepsia, urcite maju vsetci pekne spomienky na tu svoju.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miška, krásne a dojímavé, priznám, aj ja slzím...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miska, velmi krasne a dojimave...plne lasky a nehy.. a viac uz nevladzem..slzy sa mi kotulaju dolu tvarou...

    OdpovedaťOdstrániť