Pecena korenena ryba


Korenena pecena ryba





CO POTREBUJETE:

rybu - pouzila som pomfret
olej
mleta paprika
mlete chilli korenie
tandoori masala
mleta kurkuma
susene oregano
sol

Korenena pecena ryba



AKO POSTUPOVAT:

Rybu umyjeme, vysusime a urobime zarezy. Pekac potrieme olejom, aj rybu potrieme olejom.

Korenena pecena ryba


Koreniny si v miske zmiesame a prstami vmasirujeme do ryby najprv sol a potom korenie.

Korenena pecena ryba


Pokvapkame troska olejom. Ruru predohrejeme na 230st. a rybu pecieme 10-15 minut, zalezi od velkosti. Alebo ju mozete urobit na grile. 

Korenena pecena ryba


Podavame so zeleninovou oblohou, pripadne salatom.

Komentáre

  1. Miska, vdaka za recept s rybou - ryby robime doma casto - no nikdy som neskusal taketo korenia... i ked niekde som raz kupil "Fish Masala" a ked sa nam minula tak nedajboze kupit novu, ale nikdy ma nenapadlo skusit nejake ine korenia... este by ma zaujimalo co to je za recept - ci je to nejaka tradicia urcitej oblasti, ale len cista improvizacia ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj orol. Toto je skor juhoindicky recept (andhra, tamil nadu). Tu sa teda robi masala rub este s pridanim struhaneho zazvoru a cesnaku a spolu s korenim sa to zmiesa bud s vajickom alebo kto neje vajcia, tak s jogurtom a vypraza sa to, lebo zeny tu bezne ruru nemaju. Ja som zvolila len korenia a upiekla som. Tiez sa to moze bud takto vcelku narezane alebo sa ryba nakraja na podkovicky a tie sa kazda potru zmesou. Zalezi na rybe, jej velkosti.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára