pondelok 4. mája 2015

Crowford market v Mumbai

Dnes som si bola kupit nejake zasoby do kuchyne. Crowford market je jeden z najvacsich trhov v Mumbai, kde zozeniete vsetko. Ja som sa potulala len po casti, kde sa predavaju potraviny a domov som sa vratila uplne "zdrogovana" vonami korenia. Pre mna je to lepsie ako zabavny park. Ako sme postupovali a zacala som fotit, najprv si nas nikto nevsimal, ale po chvilke akoby si povedali, ze niekto si robi fotky, zacali sa nam ponukat a kricali na mna "madam, madam photo!" Ked som fotila zeleninu, zacal predo mnou poskakovat chlapec, aby som odfotila jeho otca a fotku ukazala v Amerike :) Nuz keby tak vedel, ze ziadna Amerika sa konat nebude :) Vystihli sme cas, ked trh este nebol velmi zaludneny, takze sa dalo celkom fajn pochodit. Ked sme z trhu vychadzali. kracalo sa uz horsie, pretoze to bol cas, ked ludia jeho ulicky celkom zaplnia.


Crowford market, Mumbai


Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

IMG_2704
Tento ujo na mna kosom maval, ze "photo". Zapozoval a podakoval :)

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

IMG_2714

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai
Tento druh cesnaku sa nepouziva na varenie. Je to taka domaca medicina na znizenie cholesterolu. 5ks cesnacikov denne.

Crowford market, Mumbai





Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

IMG_2727

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

IMG_2744

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai
Otec chlapca, co predo mnou hopkal, nech vezmem fotku jeho otca do Ameriky :)

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

Crowford market, Mumbai

7 komentárov:

  1. Míša děkuji za krásnou procházku trhem, mám tuto nákupní atmosféru moc ráda, nafotila jsi skvělou reportáž určitě požitek jak pro oči tak pro čichové buňky, měj se krásně Sonia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný fotoreport! Tržnici jsem sama před lety navštívila, tak mi to krásně oživilo vzpomínky :) Bylo to vůbec jedno z nejúžasnějších míst a nemohu se dočkat, až letos do Indie vyrazím znovu. Tvůj blog je mi opravdu skvělou inspirací a vždycky se díky němu vracím k zážitkům z mé dovolené :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sonia aj hitomi vdaka :) Som velmi rada, ze sa vam fotky pacia a aj ze vyvolali pekne spomienky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Den strávený takovým nakupováním by mě nikdy neomrzel. Člověk musí mít tak dobrou naladu . Miluji trhy, kontakt s farmáři a poctivé výrobky. Tohle je přesně to ,co mi v naší zemi moc chybí. Krásný den Míšo a děkuji za překrásný příspěvek .

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je nádhera,tam by som sa potulovala celé dni.Trhy ma vždy očarili a najväčší som videla v Istambule. Miška,ďakujem za fotky :-).

    OdpovedaťOdstrániť