pondelok 12. septembra 2016

Kothimbir Vadi

Kothimbir Vadi



CO POTREBUJETE:

1 hrncek cicerovej muky (besan)
2 lyzice ryzovej muky
sol podla chuti
1/2 lyzicky mletej kurkumy
1/3 lyzicky tmavej rimskej rasce (shah jeera)
stipka garam masala
stipka prasku do peciva

1 hrncek nasekanej koriandrovej vnate
vacsia hrst nasekanych arasidov
(vopred opecenych na suchej panvici)
1 lyzica sezamu

1-2 zelene chilli papricky
1x1cm ocisteny zazvor
2 struciky cesnaku

1 hrncek vody

arasidovy olej


Kothimbir Vadi



AKO POSTUPOVAT:

Najprv si na suchej panvici opecieme arasidy. (Ja som opiekla viac naraz, lebo som potrebovala za hrncek na chutney, tak aby vas to mnozstvo nepomylilo.)

Kothimbir Vadi


V  miske postupne ako su vypisane vsetky suroviny (cesnak a zazvor nastruhane a chilli papricka nasekana nadrobno). 

Kothimbir Vadi

Kothimbir Vadi


Pripravime si hrniec na parenie. Do spodneho hrnca dame varit vodu. Vrchnu cast hrnca som vystlala alobalom, pretoze dno ma dierky. Potom som donho vyliala pripravene cesto. Ked sa voda v dolnom hrnci zacala varit, na vrch som dala hrniec s cestom a uzavrela ho na tesno (do dierky na pokrievke som zastoklaklincek, aby som zabranila pare unikat, to je vychytavka, ak mate taketo pokrievky). Ohen som troska zmiernila a cesto som parila 20-25 minut. Nakoniec urobime test spajlou a sparene cesto dame poriadne vychladnut.

Kothimbir Vadi


Vychladnute cesto nakrajame na "stvorce" a oprazime na troske oleja.

Kothimbir Vadi

Kothimbir Vadi


Podavame s chutney alebo inym oblubenym dipom.


Kothimbir Vadi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára