nedeľa 21. októbra 2012

Na trhu s rybami a inými potvorkami (Mumbai) / Fish market (Mumbai)

Včera mi moja kamarátka Lola písala ako bola na kurze varenia v Škole varenia pre gurmánov, učili sa pripravovať ryby a veľmi chválila. Inšpirovala ma. A tak som dnes zašla na trh s rybami v Mumbai a urobila zopár obrázkov rýb a iných potvoriek, ktoré dostať tu. 


Vstup na trhovisko.






Čierna "pomfret" (neviem slovenský názov), krevety, "seer fish" (neviem slovenský názov).  




"Seer fish", Rawas (indian salmon), Bombay duck, white pomfret.  




Teta čistí krevety.






Rawas a tie zelenkavé su makrely. 




Seer fish.  




Prvé dve: Ghol fish (neviem slovenský názov), Pomfret, Rawas, Seer fish.




Žralok, makrela, kalmáre, s červenou rybou nie som si istá, pravdepodobne Pražma. 










Kraby.






Black pomfret.




Bombay duck.




Mušle a ústrice.  




Mušle, ústrice sú v plastových vreckách.







Čistenie ústric. 




Teta a "mini-villi". Villi je ten nástroj, čo vyzerá ako malá kosa. Na ostrej hrane rozpoľuje mušle.  






Sušené rybky, krevety...





A aby ste videli a počuli aj atmosféru trhu, natočila som kratučké video.


6 komentárov:

  1. Zajímavé a krásné fotografie, diky za procházku...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V živote som nevidela toľko druhov rýb :-) , občas sme mali pstruha , šťuku alebo kapra ......vďaka za exkurziu . Indické ženy sa obliekajú do pestrých odevov ....je to veľmi pekné .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem, som rada, ze sa virtualna prechadzka po trhu paci :)

      Odstrániť
  3. Fantastické, Čerstvých rýb máme na Slovensku málo, dostupné sú mrazené a to nie je ono.

    OdpovedaťOdstrániť