utorok 28. decembra 2010

Varené červené víno / Mulled wine


Varene vino



ČO POTREBUJETE (pre 2 osoby):

40ml brandy
165ml červeného vína
55g jemného kryštáľového cukru
30ml vody
1/2 pomaranča nakrájaného na plátky
1/4 maličkého citróna
kúsok škorice
4-5 klinčekov
štipka muškátového orieška


11IMG_3041



AKO POSTUPOVAŤ:

Všetky suroviny dáme do hrnca a privedieme k varu. 

Varene vino


Oheň zmiernime a varíme 5-8 minút. Podávame teplé. 

(Víno som varila preto toľko, lebo som ho chcela slabé. Kľudne ho varte, či ohrievajte toľko, koľko zvyknete.)


Varene vino

2 komentáre:

  1. tak toto dúfam, že zajtra ma postaví na nohy, keď prídem zo svahu :DDD , ja síce bez toho brandy, lebo nemožem kombinovať alkohol, ale musí to byť super vońavé s ním, ... poradím ocinovi, nech skúsi i takto, lebo určo s brandy nepozná, tak ako i ja. paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Martinka, tym, ze to dlhsie varim to neni velky "bolehlav", skor na zahriatie. Ale na chut je to mlska, aj moj muz chvalil :)

    OdpovedaťOdstrániť