piatok, 24. januára 2014

Mrkvovy salat podla Jamieho

Jamie sa mi isteho casu nepacil. Mala som z neho pocit, ze je... neviem najst spravny slovensky vyraz... "messy guy". No potom som videla jeho "food revolution" a ako bol v skole, kde sa snazil zmenit stravovacie navyky a moj nazor sa kompletne zmenil. Cim viac som sledovala jeho programy, tym viac sa mi pacil. Nedavno som si kupila prvu kucharsku knihu od neho "Jamie's 30 minute meals" a mozem len odporucat a chvalit. 


22IMG_7374


22IMG_7371


Dnes som skusila prvy recept z nej. Sice taky jednoduchy a rychly, ale niekde treba zacat. Takze tu je salat podla Jamieho.



22IMG_7355



CO POTREBUJETE:

2-3 mrkvy
1 mala cervena chilli papricka 
cerstva koriandrova vnat
1/4 lyzicky struhaneho cerstveho zazvoru
stava z polovice citrona
trocha nastruhanej citronovej kory
niekolko mandlovych lupienkov



22IMG_7354



AKO POSTUPOVAT:

(Ak nemate mandlove lupienky, oblansirujte mandle, osupte a nakrajajte. Pred pridanim do salatu ich mozete zlahka opiect na suchej panvici.)

Mrkvu ocistime a nastruhame, pridame struhany zazvor, nadrobno nakrajanu chilli papricku, nasekanu koriandrovu vnat, stavu z citrona, nastruhanu koru z citrona a vsetko dobre premiesame. Posypeme mandlovymi lupienkami a servirujeme do misiek,




Mam dalsiu dobru inspiraciu do skolskeho obedara! 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára