utorok, 15. apríla 2014

Baklazanova masala s melonovymi semienkami

22IMG_9798


CO POTREBUJETE:

5ks baby baklazanov
2 lyzice melonovych semienok
1 stredne velka cervena cibula
1 lyzica ghee
4 struciky cesnaku
1/3 lyzicky mletej kurkumy
1/2 lyzicky mleteho koriandru
1/2 lyzicky mleteho kasmirskeho chilli korenia
sol
200ml vody
cerstva koriandrova vnat



22IMG_9804


AKO POSTUPOVAT:

Melonove semienka nasucho opecieme na panvici dohnedvkava. Nechame vychladnut a rozmixujeme na prasok. Odlozime bokom do dalsieho pouzitia.

1


V hrnci zohrejeme ghee, pridame rozmixovanu cibulu a oprazame asi  10 minut na miernom ohni. Obcas premiesame. Pridame nakrajany cesnak a 3 minuty restujeme.

2


Pridame kurkumu, koriander a chilli korenie a premiesame. 2 minutky restujeme.

3


Pridame 100ml vody a privedieme k varu. Ohen zmiernime.

22IMG_9785


Dalej pridame na tretinky nakrajane baby baklazany, sol a premiesame. Varime pod pokrievkou na miernom ohni domakka, asi 10-12 minut.

22IMG_9766

4


Na konci pridame zbytok vody a zahustime pomletymi melonovymi semienkami. Premiesame a 2 minuty povarime. Pridame nasekanu, cerstvu koriandrovu vnat, premiesame, odstavime z ohna a nechame 10 minut odpocivat.

5


Podavame s plackami.


22IMG_9801

5 komentárov:

  1. Vcera som urobila toto jedlo, jednoduche a vyborne. Nemala som melonove semiacka, ale pouzila som tekvicove tym istym sposobom. Zahustili a pridali fantasticku chut. Pozdravujem do Indie, recepty su inspirujuce a hlavne co sa mi paci je to, ze su jednoduche a autenticke.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miso, to jsou seminka susena ze zluteho melounu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede

    1. Miska, ja som si teraz neni ista z akeho melona su. Je mozne, ze je to z toho zlteho melonu co sa tu na juhu pestuje. Pozri este tu. http://www.sanjeevkapoor.com/Articles/Melon-Seeds.html

      Odstrániť