pondelok, 17. mája 2010

Jogurtova cokoladova zmrzlina


22zmrzlina 005



CO POTREBUJETE:

200ml jogurt biely - nesladeny
150ml sladka smotana 25%


 
praskovy cukor zmiesany s kakaom pridame podla chuti




AKO POSTUPOVAT:

Vsetko dame do mixera, pomixujeme, nalejeme do nadoby, v ktorej ju chceme mrazit. Po hodine mrazenia zmrzlinu znova premiesame a opakujeme miesanie po dalsej hodine mrazenia.

Hotova zmrzlina je trocha tuhsia ako bezna z obchodu. Preto ju pred podavanim vyberte z mraznicky na chvilu, aby povolila.

4 komentáre:

  1. Miska, tvoja zmrzka vyzerala krasne, tak som skusila urobit, len cukru som dala menej (reku netreba mi viac). Chutovo bola ok, ale ked stuhla, bola dost kysla, tak nikto nechcel, aspon mi viac ostalo:)
    Inak mne sa este nikdy nepodarilo vyslahat Amul smotanu, neviem, cim to je, ale stale je tekuta.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiez, zalezi od jogurtu. Ale nam chuti taka kyselkavejsia. Amul smotanu sa mi podario vyslahat len raz, ked som ju zohriala a nechala vychladit cez noc a rano vyslahal, ako na parizsku plnku.

      Odstrániť
    2. Vdaka, skusim to tak urobit. Normalne pouzivam aj jogurt Amul.

      Odstrániť
    3. Ja som tu mala od Nilgiris, inak kupujem obcas od Nestle alebo normalne domace, urobene.

      Odstrániť