nedeľa 25. marca 2012

Vestigia - skolske predstavenie (marec 2012)

Pred tyzdnom sme dostali pozvanku z dcerkinej skoly, ze sa bude konat nejaky program a rodicia su srdece vitani. V pozvanke stalo, ze pojde o "studentsky food festival", tak som sa potesila dvojnasobne. Vcera rano dcerka odisla do skoly, kde prebiehali este skusky programu, domov prisla na obed a o 15.00 som s nou isla zasa do skoly, kde mali dve hodinky pred zacatim programu na pripravu, oblecenie kostymov... Kedze som mala este 2 hodiny cas, urobila som si nakup potravin a o 18.00 som bola naspat prave vcas pred zacatim predsatavenia. Este robili posledne upravy podia, ja som si nasla miesto a cakala som....

1


Pomalicky zacali prichadzat dalsi rodicia a prislusnici rodiny a program sa zacal nastupom najmensich :)

2


Nasledovali dalsie tanceky najmensich, ktore zacali "medvedici" :)

4


Dalsie tanceky...

3


5


9



Nasledovali tance venovane nabozenskej a regionalnej tematike...

6


7


8


10


11


12


13


14


18


19


20


A tu tancuje aj nasa Salonka :)

15


Na boku podia postaval aj konik a dve tavy. Predstavenie sice nemalo nic spolocne s jedlom, ale velmi sa mi pacilo. Decka boli sikovne a uzivali si to. Zato rodicia deti sa chovali chaoticky a rusili sa navzajom. Neobsedeli ani 10 minut, stale chodili hore dole, postavali, takze ludia cez nich nevideli na podium, riaditelka ich musela niekolkokrat napominat, co nebolo prilis ucinne....

Predstavenie sa skoncilo az po 21.00 kedy riaditelka oznamila, aby sme sa presunuli k veceri. Vsetci rodicia sa hufom nahrnuli k miestu, kde sa malo podavat jedlo. Ale kedze manzel a mladsia dcerka s nami neboli a cakanie na jedlo som videla na dlho, pobrali sme sa domov, kde nas cakal domaci Kuraci perkelt.

Natocila som aj niekolko videi a ak sa mi podari zmensit ich, urcite ich este pridam :)

Videa sa mi nedari natiahnut na blog do prispevku, tak budem zdielat niektore na stene fejsbukovej stranky Recepty z Indie.

2 komentáre:

  1. Miska, nejaké videá som si uz pozrela na FB a musím povedat, ze tie tanceky sú velmi zaujímavé...urcite to bol zázitok :)

    P.S: Salonka je velmi sikovná ;)

    OdpovedaťOdstrániť