sobota 25. júna 2011

Bublanina


11IMG_4666




CO POTREBUJETE (na malu bublaninku na mensi plech):

3 vajicka
160g jemneho krystaloveho cukru
150g hladkej muky (pouzila som Maida)
1 lyzicka vanilkovej aromy
1 plocha lyzicka prasku do peciva
50ml oleja
50ml vlaznej vody
ceresne alebo ine ovocie, ktore sa hodi na bublaninu (pouzila som granatove jablko)


11IMG_4668


AKO POSTUPOVAT:

Zltka oddelime od bielkov. Bielka vyslahame na tuhy sneh. Zltka vymiesame mixerom spolu s cukrom a vanilkovou aromou. Primiesame olej a vodu. Muku zmiesame s praskom do peciva a primiesame k vymiesanym zltkam. Nakoniec zlahka vareskou vmiesame vyslahane bielka. Do tohto cesta primiesame ovocie.

Cesto vylejeme na plech, ktory sme potreli olejom a vysypali mukou. (Prebytocnu muku vysypeme z plechu prec.) Ruru vyhrejeme na 180st. a kolac pecieme asi 25 minut.


Hotovu bublaninu poprasime praskovym cukrom.



Toto bol moj treti pokus. Vzdy som skusila iny recept a tato bublanina konecne chuti aj vyzera ako ma. Piekla som podla receptu od @klaura.

3 komentáre:

  1. ceresne alebo ine ovocie, ktore sa hodi na bublaninu (pouzila som granatove jablko) - neviem sa prestať smiať - ktoré sa hodí na bublaninu.... granátové jablko :D chápem, že v Indii asi nenájdeš také naše ovocie.. vyriešila si to originálne, nenapadlo by mi dať do bublaniny granátové jablko, ale môže to byť chutné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Byvavaju mirabelky obcas, robila som uz aj s nimi a dobra bola. Ale tie semienka v granatovom su take lahucke, tak sa mi z toho dostupneho ovocia najviac hodili :) Moja mamina davavala ribezle obcas a toto mi ich super nahradilo, lebo som zrovna mala take kyselkave granatove.

      Odstrániť