nedeľa, 3. júla 2011

Kadhai Paneer



Kadhai Paneer




CO POTREBUJETE:

2 - 3 stredne velke cervene cibule; rozmixovat na puree
2 stredne velke rajciny; rozmixovat na puree
olej
200g Paneeru (pouzila som domaci, vyrobeny z 1 litra mlieka); odporucam si Paneer urobit den vopred, odlezany v chladnicke lepsie drzi tvar a dobre sa kraja
1 zelena chilli papricka
1 zelena paprika
1/2 lyzicky rimskej rasce
1/3 lyzicky mletej kurkumy
1/2 lyzicky kasmirskeho chilli korenia
1 plocha lyzicka mleteho koriandru
1/2 lyzicky cesnakovo-zazvorovej pasty
1 lyzicka senovky greckej; susene listky
sol



Kadhai Paneer




AKO POSTUPOVAT:

Paneer a papriku pokrajame na mensie kusky.




Cibulu a rajciny vymixujeme na puree.




V panvici zohrejeme olej, vlozime chilli papricku a rozmixovanu cibulu. Na miernom ohni opekame 2-3 minuty, kym sa vsetka tekutina nezredukuje. Obcas premiesame.




Pridame vsetky koreniny a premiesame.




Ihned pridame vymixovane rajciny a opekame 4-5 minut. Obcas premiesame.




Pridame nakrajanu papriku, semovku grecku, sol, premiesame, hrniec zakryjeme pokrievkou a na mierno dusime 5-8 minut. Obcas premiesame.






Nakoniec pridame nakrajany paneer, premiesame, ale zlahka, aby sme kocky paneeru "nerozbili". 2 minutky prehrejeme a odstavime z ohna.




Na zaver si mozete jedlo posyta koriandrovou vnatou.


Podavame s indickymi plackami alebo ako prilohu k ryzi a kari.




A na zaver neodolam a pridam jedno videjko.... mam velmi rada indicku hudbu....





Inspiracia.

11 komentárov:

  1. ...super recept, spravím s ovčím syrom, teraz som dostal čerstvý :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :-))) aký roztomilý naivný klip

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bollywoodska romantika :) Ja mam rada toho spevaka, ma pekny hlas.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Miska, chcela by som sa ta opytat..uz viac krat sa mi stalo ze to jedlo bolo horke..najpru som myslela ze som dala vela kurkumy.. ale zas ked si ju davam do polievok ledva ju citim..a dnes som robila toto jedlo..a zas to bolo horke..tak som patrala ze preco to moze byt..tak som chutnala vsetko..a to ta cibula! to aj tebe alebo aj vam ostatnym zhorkne ked sa rozmixuje?? :D diky diky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka a aku cibulu si pouzila? Cervena by nemala zhorknut, biela obycajne zhorkne.

      Odstrániť
  5. Pouzila som bielu! Takze cervena nezhorkne ked rozmixujem?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne Katka. Vzdy ked vidis, ze sa surova cibula najprv mixuje, tak vzdy pouzi cervenu.

      Odstrániť
  6. super! uz budem vediet. Dakujem velmi pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nech sa to nabuduce podari a pochutite si :)

      Odstrániť